piątek, 22 listopada 2013

dzień dobry baaaardzo! :)

Witam Was bardzo serdecznie w ten piątkowy poranek. Obudziłam się przed kilkoma minutami (tj. w okolicach 6:45), chociaż zajęcia zaczynam dopiero o 10. Lubię wstać wcześniej, wtedy mój dzień staje się dłuższy i dzięki temu mogę go lepiej spożytkować. Dziś jestem wyspana i pełna energii, mam dużo rzeczy do zrobienia, które zapisałam w notatniku. Będę wykreślać rzeczy zrobione, dopisywać nowe plany na dni następne. Zobaczymy czy to wpłynie na moją większą organizację, mam nadzieję, że właśnie tak będzie.
W planach mam zakupy w Rossmanie, promocja -40 nie zdarza się codziennie. Chcę kupić mój ulubiony podkład z Rimmela Lasting Finish 25h., który wczoraj dobił dna. W zapasie mam jeszcze Affinitone z Maybelline, ale nie polubiłam go. Do koszyka z pewnością wrzucę lakiery do paznokci, poluję zarówno na piaski jak i na to o zwykłym wykończeniu. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem kultowych, osławionych już na blogach kosmetycznych tuszy zielonego z Wibo bądź żółtego z Lovely. W promocji kosztować będą zaledwie 5zł. Zapewne bologosferę zaleją posty 'co kupiłam na promocji -40', ale ja z chęcią czytam Wasze zakupowe posty, pewnie sama również taki dla Was przygotuję.
Życzę Wam miłego, pełnego uśmiechu i życzliwości dnia! Notabene wczorajszy był dniem życzliwości, wiedziałyście?
A oto moje chomczury Julcia&Romek :)))




12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. chyba słodziaki :))) kocham i jego i ją :) ♥

      Usuń
  2. fajne zwierzaczki;)
    ja nigdy nie planuję dnia, bo moje plany zawsze szlak trafia;) na bieżąco organizuję sobie czas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero próbuję wcielić planowanie w życie :)

      Usuń
  3. Jak słodko wygląda wspinając się w tej klatce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julcia jest jak spiderman :D

      Usuń
    2. Ona wchodzi na "balkon" dla Romka :)

      Usuń
    3. dokładnie tak! w końcu to Romeo i Julia, musi być romantyczna interpretacja jej zachowań! :)

      Usuń
  4. Świetne chomiczki :) Ja tym razem nie zaszłam do rosska :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...