piątek, 29 listopada 2013

byłam w kinie na..

Dokładnie tydzień temu, w zeszły piątek wybrałam się z chłopakiem do kina. Wybór padł na film 'Wyścig'.  Film oglądaliśmy w kinie Cinema City we Wrocławiu, i muszę przyznać, że na sali było bardzo mało osób. Po kinie oczywiście nie obyło się bez śmieciowego jedzenia w Mc Donaldzie, wieczór spędzony  bardzo miło, mogliśmy się oderwać od codziennych obowiązków, zmagań ze studiami czy też innymi problemami dnia codziennego. Przechodząc do samego filmu - godny polecenia! Naprawdę już dawno nie trafiłam na tak dobry, wciągający i interesujący film :) Doskonałe obsadzenie ról (dziewczyny, wiecie o czym mówię?), fabuła.. Czas spędzony w kinie minął bardzo szybko, wyszłam odprężona i zrelaksowana. O czym jest film? Już jak sama nazwa wskazuje mamy do czynienia z kierowcami rajdowymi, dwoma odwiecznymi rywalami. W filmie ukazane są ich przygody na torze jak i w życiu prywatnym. Nie chcę zdradzać zbyt dużo, dlatego zalecam obejrzenie zwiastuna  Jeśli Was zainteresuje, idźcie śmiało do kina, nie będziecie żałować wydanych pieniążków :)


2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...