czwartek, 28 listopada 2013

buty na zimę

Jedna z moich stałych czytelniczek, na której bloga Was serdecznie zapraszam KLIK, poprosiła mnie o pokazanie bucików, które kupiłam dwa dni temu. Są to buciki na zimę, w kolorze brązu. Ocieplane, na lekkim obcasie. Kupiłam je w sklepie CCC za 129,99zł. Mam nadzieję, że będą mi służyć długo, ponieważ ja buty niszczę w zastraszającym tempie. Oby te przeżyły ze mną wiele :)

Miłego dnia Kochani, ja za momencik wychodzę na uczelnię, później do biblioteki po literaturę na kolokwium. 17 lektur do przeczytania przede mną...




ps. w mieszkaniu obok ktoś przepięknie gra każdego ranka na pianinie, piękna muzyka.. najbardziej melodię słychać w łazience, więc można się relaksować w wannie biorąc kąpiel, czy robiąc makijaż :) sąsiad bądź sąsiadka ma talent! :)

2 komentarze:

  1. Świetne butki;)
    Fajnie, że nie mają takiego mega wysokiego obcasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo tego, że obcas mały mnie dziś po małym spacerze po rynku (czyt. okropnej kostce, bruku) bolały stopy :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...