piątek, 25 października 2013

zmiana grzywki

Moja grzywka obcinana ostatnio była w sierpniu. Od tamtej pory urosła niemiłosiernie, więc stwierdziłam, że trzeba ją wreszcie skrócić. Wybrałam się do salonu fryzjerskiego, który znajduje się obok mojego bloku. Dobrze wyposażony salon na dobrym poziomie. Wizyta tam była przyjemnością, a moja grzywka jest okiełzana, nareszcie! Jak wiecie wcześniej miałam grzywkę na skos, a teraz postawiłam na prostotę, czyli prosto cięta jak od linijki grzywa, mam nadzieje, że będzie mi się ją dobrze nosić :) Zdjęcia sprzed kilku sekund na tle mojej pomarańczowej ściany z kamerki internetowej mojego Sony Vaio, którym nadal się nacieszyć nie mooooooogę :))
Ps. dziś dowiedziałam się, że dostałam się na specjalizację nauczycielską, czyli jestem studentką filologii polskiej + na filologii realizuję specjalność nauczycielską :) Po licencjacie mogę uczyć w szkole podstawowej i gimnazjum języka polskiego, nawet nie wiecie jak się cieszę :)
Mamy weekend, cieszmy się nim! W tamten weekend trochę poimprezowałam, więc ten spędzam spokojnie w domku, no może z wyjątkiem wyjścia na mecz lubego, jutro o 15:30 :) Dla przypomnienia mój luby gra w WKS Śląsk Wrocław w piłkę ręczną :)


7 komentarzy:

  1. Gratuluję kotku! ;** i ja mam nadzieję, że ten weekend spędzisz spokojnie ^^
    bez szaleństw;p haha
    na początku pomyślałam że sama eksperymentowałaś z nożyczkami :D ale nie, wyglądasz pięknie jak zawsze ;* oby ta BARDZO nie mądra faza, która Cię dopadła na drastyczną zmianę fryzury poszła w siną daaaaaal!
    trzym się! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samodzielne eksperymentowanie nożyczkami bym się chyba nie odważyła :D nie no, zapuszczam dalej, nie obetnę ich z długości, już mi się odwidziało :D muszę dogonić Twoją długość włosów :D buziaki kotku :***********

      Usuń
  2. Bardzo ładnie ci w tej grzywce :D
    Haha, przyszła nauczycielka ^^ Gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w grzywce Karolino :)) i czemu wcześniej nie wspominałaś o blogu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie sama nie wiem dlaczego, być może dla swobody pisania :) kiedy piszesz, a czytają Cię tylko obcy ludzie masz większą swobodę pisania :) ale, że coraz więcej znajomych mi osób zaczęło czytać moją stronę, postanowiłam się ujawnić na całego :)

      Usuń
  4. Pasuje Ci grzywka, ja przy kręconych włosach nie mogę sobie na nią zbytnio pozwolić :) Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...