czwartek, 31 października 2013

tydzień z perspektywy 2 mega pikseli

Szybki post przed wyjazdem do domu, walizka spakowana, śniadanie zjedzone, czekam aż luby wróci z uczeni i wyruszamy do Kielc :) Ostatniego dnia października pokażę Wam mój dobiegający końca tydzień z perspektywy mojej Nokii :)

a w poniedziałek było tak ciepło i tak kolorowo :) | okolice mojego osiedla

słońce świeci jak wiosną, więc i na paznokciach lenia miętka z Lovely :)

Sony Vaio spisuje się na medal ♥


kolacja zrobiona przez Bartiego ♥

w drodze do Biblioteki Uniwersyteckiej przez wrocławski rynek :)

wrocławski poranek :)

Plac Solny :)


jeden z ostatnich mani mani :)

siedzę w samochodzie i czekam na Bartiego po wygranym meczu :)

ostatni jesienny nabytek, burgundowe spodnie h&m




 Życzę Wam spokojnego czwartku, a wyjeżdżającym na długi weekend spojonej i szczęśliwej podróży :)


8 komentarzy:

  1. mam identycznie pomalowane paznokcie tylko czarny pazur mam na środkowym palcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) więc widzę, że mamy podobne gusta :)

      Usuń
  2. Cóż Cię przywiało z Kielc aż na Wrocław?

    Swoją drogą Kielce to piękne miasto, mam tam ciocię i kiedyś tam bywałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim przywiała mnie miłość :) rok temu mój chłopak przeprowadził się do Wrocławia i ja po maturze zrobiłam to samo :)
      dla mnie Wrocław piękniejszy od Kielc, ale wiadomo patriotyzm lokalny musi być, więc nie powiem, że Kielce są ble ;)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :) Jesteś ładną dziewczyną :D No i oczywiście super spodnie sobie kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. acchh! Wrocław <3 nie mogę się doczekać aż znowu tam pojadę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław piękny, tylko ostatnimi dniami deszczowy :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...