poniedziałek, 14 października 2013

nowi współlokatorzy

W moim nowym mieszkanku w sobotę wprowadziło się dwóch słodkich lokatorów: Julcia i Romeo. Julcia, biała, szybka, zwinna, sprawna, łobuz.. A Romek? Spokojny, opanowany, śpioch okropny i łasuch. Kochamy Julcię i Romea ♥ Nasze małe gniazdko z nimi stało się jeszcze bardziej przytulne i ciepłe :) A mowa o.. dwóch chomiczkach :)  Jestem baaaaaaardzo szczęśliwa, że mamy ich pod swoim dachem, bez dwóch zdań wniosły do naszej codzienności ogrom radości, pozytywnej energii i ciepła, małe sierściuszki ♥
Poznajcie Romea i Julcię! :)





16 komentarzy:

  1. Ojejuuu żebyś słyszała jak właśnie mysiałam pysiałam do nich :) Są cudowne, miałam dwa chomiczki - to są świetne zwierzątka :). A jak wdzięcznie do zdjęć pozują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że świetne :) takie milusie :) uwielbiam moją Julcię i Romka :)

      Usuń
  2. Słodziaki ♥ ale cóż się dziwić, muszą w końcu dorównywać swoim właścicielom;p jak na Romka i Julkę przystało romantycznie ma być :D
    ejj jak będą już mieć małe to z chęcią bym takiego chomiczka przygarnęła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze Magdalenko, jak tylko będą małe to przywiozę ci jednego, ewentualnie dwa :D :*

      Usuń
    2. dwa dwa :D będę mieć parkę, w końcu trzeba zadbać o kolejne pokolenia Romka i Julki;p ej ej ale czy to nie będzie kazirodztwo? haha :D

      Usuń
    3. hmm, myślę że w świecie chomików takie rzeczy się nie dzieją :D

      Usuń
  3. Jakie słodkie :) Mój chomiczek też się tak wspinał po klatce, odwracał się i spadał na ściółke :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak się uśmieję z moich gryzoni jak się bawią w spidermana :D

      Usuń
  4. jejciu, mialam kiedys takie same :))
    ucaluj je :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaaa futerkowe gryzonie jak uroczo. Miałam chomika w dzieciństwie i świnkę morską. Pyza żyła 9 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje maluszki są maleńkie, mam nadzieje, że zostaną ze mna na długo.. mój chłopak miał chomika rok temu i żył tylko pół roku, jaki smutek nas ogarnął kiedy Berta nas opuściła :( a Twoja Pyziunia długo z Tobą była, musiałaś o nią strasznie dbać! Dobrze jej było z Tobą :)

      Usuń
  6. dżungarskie, prawda? miałam ich parę, i każdego kochałam tak mocno, że oja<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) chomiczki są przecudowne ♥ swoje też kocham mooocno :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...