wtorek, 29 października 2013

my morning

We wtorki zajęcia zaczynam dopiero o 13:15, notabene mam tylko dwa wykłady do 15, więc na uczelni nie siedzę zbyt długo. Zjadłam już lekkie śniadanie, obiadu dziś nie będzie, bo luby ma mecz na wyjeździe, a samej dla siebie robić mi się nie chce. Właśnie siedzę w szlafroku i delektuję się kawą z mlekiem, oglądając filmiki na yt.. Mam kilka swoich ulubionych kanałów na yt, do których zaglądam regularnie i oglądam większość filmików sympatycznych blogerek  :)
Pogoda we Wrocławiu dzisiaj nadal dopisuje, nie jest zimno i mam nadzieję, że tak przyjazna pogoda utrzyma się jak najdłużej :) Robię sobie w międzyczasie paznokcie, ponieważ na moim wczorajszym czerwonym mani odbiły się wzorki z pościeli.. Nie lubię takiej sytuacji..
Wczoraj miałam wyniki  z pierwszego w moim życiu kolokwium  z łaciny, i dostałam 4! Uf, kamień spadł mi z serca, że zaliczyłam na tak dobrą notę jako nieliczna z grupy :) Teraz trwają u mnie przygotowania do kolokwium z historii literatury polskiej, sterta książek do ogarnięcia, a do tego kolejne kolokwium z łaciny w poniedziałek.. 
Życzę Wam miłego, pełnego energii dnia! Pozdrawiam serdecznie!




8 komentarzy:

  1. dzień dobry! ;)
    mój poranek wyglada podobnie, jeśli tylko mam na to czas. jednak zamiast kawy wybieram herbatę. opcjonalnie jakiś energetyk. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry, dobry! :))
      herbatkę też staram się pić rano :) przed kawą najczęściej, chyba, że mam na 8 zajęcia, wtedy tylko kawa i bez delektowania się, wypijam duszkiem :)

      Usuń
  2. Wzorki od pościeli na paznokciach moją największą zmorą prawie za każdym razem;p
    Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też to prześladuje...
      miłego Pati :*

      Usuń
  3. Super wtorek, jak ja wstaję później niż o 6:30 w tygodniu to jest święto, jutro będzie, bo mam na 11 :D Ale dojazd 1,5 godziny.. :P
    Podobają mi się te przedmioty na twoich studiach, ja mam bardziej ścisłe, niestety! xD
    też nienawidzę, gdy paznokcie robię wieczorem i pościel je ,,zniszczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu jestem na filologii polskiej :) więc same spawy językowe i literaturoznawcze :)

      Usuń
  4. czekam! już Ty dobrze wiesz na co;p i gratuluję 4 choć wiem że powinnaś dostać 5 ale następnym razem na pewno dostaniesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dodam, no może..... :D masz rację, następnym razem będzie 5!! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...