wtorek, 22 października 2013

mobile mix

Cześć Kochani, mam dla Was szybki mobile mix ostatniego miesiąca :) Słońce we Wrocławiu świeci jak szalone, za momencik zmykam na uczelnie. A wieczór czeka mnie z łaciną. Jestem już po prysznicu, śniadanku i kawce. Nawet pazurki zdążyłam pomalować, teraz czas na makijaż i jestem gotowa do wyjścia. Miłego dnia! :)

moje paznokietki, w kolorowym wydaniu :) na pazurkach lakier z Avonu :)

jadę sobie z Kielc do Wrocławia, czyli dzień przeprowadzki :) ps. ten pan odbijający się w szybie to nie mój chłopak haha :D jakiś zupełnie obcy mężczyzna, dla sprostowania. Do Wrocławia jechałam sama, samiutka :)

ostatnie zdjęcie w moim rodzinnym domu, dzień przed przeprowadzką, z nowym zegarkiem od Magdaleny :*

jestem we Wrocławiu i czekam na lubego po  meczu, jak wdzicie nudzi mi się w samochodzie, kiedy on kąpie się i przebiera w szatni. Mecz był wygrany!

moje nowe buciki z Deichmana, lubię je :) są wygodne i ładne, kosztowały 100zł :)

moja nowiusieńka bluzka z H&M, kupiłam jeszcze 2 pary spodni, ale nie uwieczniłam ich tym razem :)

siedzę sobie w łóżku, w szlafroku i piję ulubioną herbatkę, i niestety uczę się łaciny..

łacino zgiń! a przy okazji widzicie mój kochany, ciepły, panterkowy koc! :)

5 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś i za ile kocyk i zegarek? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koc - prezent od mamy, a zegarek to prezent od przyjaciółki, kupiony na allegro :)

      Usuń
  2. dodawaj częściej posty! uwielbiam czytać Twojego bloga! :*

    Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za bardzo miłe i motywujące słowa, postaram się mieć większą aktywność na blogu, pozdrawiam czytelniczkę Milenę :):*

      Usuń
  3. Uwielbiam przeglądać takie fotki :-)

    Chciałabym zaglądać do Ciebie częściej dlatego proponuję wspólną obserwację :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...