środa, 16 października 2013

mani - kolorowo i wesoło

Lakier w odcieniu Coral Reef to mój najświeższy nabytek. Jesteśmy ze sobą już dwa tygodnie i bardzo się polubiliśmy. Jest taki energiczny, wesoły.. i stanowi zupełne przeciwieństwo obecnej pory roku :) Kupiłam go za 14,99 w Avonie, i to był dobry wybór. Schnie szybciutko, ma wygodny w użyciu pędzelek, przepiękny kolor. Nie smuży, kryje idealnie przy dwóch warstwach i utrzymuje się około tygodnia. U mnie to całkiem niezły wynik, nie spodziewałam się takiej trwałości. Szkoda, że lakiery Avonu są tak drogie, a nie wszystkie godne tej ceny. Coral Reef polecam!




2 komentarze:

  1. Lubie go na paznokciach u stop :)
    Racja, ze niektóre lakiery nie są warte nawet złotówki. Ale jest kilka naprawdę świetnych jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten należy do tych dobrych jakościowo, na stópkach też wygląda dobrze, miałam okazję nosić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...