niedziela, 6 października 2013

mam indeks, jestem wielka

Witam Was wszystkich serdecznie, studia się zaczęły, zaczęło się wielkie zamieszanie i chaos. Wiele ciężkiej pracy przede mną, ale dam radę! Nie poddam się przecież już na starcie moje kariery. Dziś mamy niedzielę, siedzę sobie w domu (co? w domu? czy moje nowe mieszkanie mogę nazwać domem? czy czuję się jak w domu?). Siedzę sama, no może z wyjątkiem lokatora za ścianą. Mojego B. nie ma, wyszedł rano.. dziś ma mecz na wyjeździe (gra zawodowo w p. ręczną). Samotna niedziela, aczkolwiek mam teraz czas dla siebie. Posprzątam w niedzielę mieszkanie i zrobię naleśniki, i pazurkom nadam kolor. Byłam wczoraj na zakupach, i być może później bądź w najbliższych dniach pokażę Wam moje nowości.
A tak w ogóle to mam dzisiaj urodziny.. Wszystkiego najlepszego, Karolino..


14 komentarzy:

  1. Powodzenia na studiach:) ja zaczynam mgr w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyda mi się powodzenie, Tobie życzę tego również :*

      Usuń
  2. Spełnienia marzeń ;*
    Ja ciągle muszę się hamować i uparcie mówię, że idę do mieszkania nie do domuu,mam nadzieję, że szybko czas do świąt zleci ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uroki studiowania i mieszkania 'na swoim' :) i dziękuję, oby się spełniły :*

      Usuń
  3. no patrz, wszystkiego kochanego:**
    ja na indeks jeszcze poczekam, ale grunt, ze legitke juz mam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. legitka najważniejsza, nie ma co, bilety kosztują :D dziękuję :*

      Usuń
  4. miło było Cię dziś zobaczyć :) czekam na powtórkę;p i jeśli kiedykolwiek zwątpisz w siebie to odwołam Cię do tego postu tu, bo kto jak kto ale Ty DASZ RADĘ i tak ma zostać ;))
    a tak w ogóle to... życzę Ci po raz setny wszystkiego najlepszego ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Magdalenko ♥no milo bylo, miło bylo zobaczyć cię, ej tyle się nie widziałyśmy, że szok :(

      Usuń
  5. Karola, Ty nie dasz rady? No kochana, nie wiesz co wypisujesz chyba ;)
    Powodzenia!:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Pati za miłe słowa :* wpadaj do Wrocławia!

      Usuń
    2. Miałam wpaść w przyszłym tygodniu na kilka dni do Wrocka, ale nie do końca jestem pewna czy to wypali, tak więc jeśli będę pewna że jadę w tym kierunku to automatycznie daję znać!! :)

      Usuń
    3. pisz od razu! jestem chętna na spotkanko z Tobą :)

      Usuń
  6. Nie no to wszystkiego najlepszego, a indeks w prezencie ;p
    A tak w ogóle jak dotrę znowu do Wro to Cie znajdę i się spotkamy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam! wspólna kawa, ewentualnie jakieś piwko, jestem za! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...