sobota, 19 października 2013

cześć i czołem

Mamy sobote, ja jeszcze w totalnej rozsypce. Co prawda już po śniadaniu i kawie, i kąpieli.. ale nadal z bałaganem in home. Zaraz zabieram się za wielkie porządki, a następnie korzystając z piękenj pogody wybieram się na mały spacer po mieście i sklepach. Czas rozejrzeć się za zimową kurtką oraz butami. Nie ma to tamto. W Pepco upatrzyłam sobie w gazetce bardzo ładne rękawiczki, pójdę zobaczyć jak się w rzeczywistości mają, jak będą ok, wezmę je dziś do domu ze sobą.
Obiadu nie gotuję, bo jestem dziś sama. Lubego nie ma, bo ma mecz na wyjeździe i wróci dopiero około 22.. Mam czas dla siebie, dla domu i dla Was notabene, wczoraj wieczorem nadrabiałam blogowe zaległości od godziny  17 do północy! Jestem już na bieżąco, chętnie wieczorem poszukam nowych, inspirujących i ciekawych blogów, może obejrzę jakiś film, albo zacznę oglądać seriale.
Moja sobota jest bardzo przyjemna, odkąd mieszkam we Wrocławiu polubiłam weekendy :) Za dwa tygodnie wracam do rodzinnego domu na dwa dni, i chyba nie mogę się już doczekać, rodzinny dom zawsze będzie przyciągał :) Magda Walczak widzimy się za dwa tygodnie obowiązkowo, przyjaciółeczko! ♥
ps. postaram się napisać do Was jeszcze kilka słów dzisiejszego dnia, trzymajcie się ciepło!



8 komentarzy:

  1. mnie w pepco kusi sukienka za całe 22 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak taką znajdę za 22zł i jak będzie piękna, cudowna, że och to może kupię i ja :D

      Usuń
  2. Twoje kreski mnie oczarowały.. zazdroszczę nastawienia, mnie dopadła chandra:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje kreski to totalna amatorszczyzna kochana! :* głowa do góry, u mnie chyba już po jesiennej chandrze, ale nie powiem - miałam takową :) pozdrawiam, ściskam, całuje :* trzymaj się!

      Usuń
  3. Jak to mówią wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :) z pewnością się z tym zgodzę, u mamuci zawsze dobrze :)

      Usuń
  4. obejrzałam fast n furious 6 przy okazji składania do kupy posta, który jeszcze nie powstał, ale pracuję nad tym ;P
    ostatnio oglądałam kilka rzeczy, ale właściwie trudno mi cokolwiek polecić. widziałaś the great gatsby? bardzo podobał mi się "Kwiaty Wojny" (Jin ling shi san chai)
    ja też jestem w rozsypce, a mieszkanie przypomina pole po bitwie ;P ups.
    byłam wczoraj w pepco i nie spodobały mi się rękawiczki, szukam czegoś uroczego.. chociaż sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie oglądałam ani jednej z Twoich propozycji, więc mogę śmiało odpalać :) ja już uporałam się z mieszkaniem, zaliczyłam zakupy :d byłam w pepco i rzeczywiście rękawiczki są bleeeeee, ale w kari były ładne.. chyba po nie wrócę, były naprawdę urocze :) w pepco zgarnęłam tylko porcelanowy 'pojemniczek' na szczoteczki, bo dziś sprzątając w łazience stwierdziłam, że właśnie tego mi brakuje.. :) i skarpetki z umrbo też były w ciekawej cienie.. i rolka do czyszczenia ubrań w hm wpadła.. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...