sobota, 14 września 2013

wrześniowe zakupy

Tak jak w poprzednim poście już Wam wspominałam byłam w czwartek na zakupach. Udało mi się kupić nareszcie wymarzoną ramoneskę, jest idealna :) Do niej dokupiłam komin w panterkę. W Rossmanie do koszyka wrzuciłam odżywkę do paznokci Eveline, bo studia tuż tuż paznokcie podrasować trzeba  :D I kremy do twarzy  Ziai kozie mleko. Słyszałam o nich dużo dobrego i wreszcie sama chcę się przekonać na własnej skórze o ich działaniu. Ramoneskę mam ale teraz by się buciki do niej przydały, czas wyruszyć na poszukiwania.. :D Może już we Wrocławiu? :)

pikowana skórka, i like

kupiłam do skórki od razu komin w panterkę, ostatnio mam hopla na punkcie tego motywu

kosmetyczne zachciewajki

na dzień

i na noc :)

uwielbiam ją, czyni z moimi paznokciami cuda :)

przy okazji pokazuję Wam chabrowy piasek z Golden Rose :)

i skórka w całej okazałości na mnie :)

14 komentarzy:

  1. a ta skórka to cieniutka jest.. ciepłe swetry zakładaj pod spód bo się szybko przeziębisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, cienka jest :) na chłodniejsze dni mam inną :) swetry w szafie też są :D

      Usuń
  2. zakochalam sie w kurtce i apaszce :))
    tez stosuje ta odzywke. jest najlepsza :)
    strasznie nie lubie kosmetyko z ziaji.. wszyscy je chwala, ale na moja skore maja fatalny wplyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ten komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka świetna, gdzie ja kupiłaś? te kremy z Ziaji kupuję zawsze dla mamy, bo nie lubi takich typowo przeciwzmarszczkowych, ale takie dobrze nawilżające i Jej się sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją w jednym z butików w kieleckiej galerii Planty :)

      Usuń
  5. Też ostatnio kupiłam tą odżywkę z eveline tylko wersje ,,paznokcie twarde i lśniące jak diament", ciekawa jestem jak się spiszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...