niedziela, 15 września 2013

strój dnia

Od pewnego czasy na moim blogu zaczęłam Wam pokazywać jak się ubieram. Raz mam ochotę na strój sportowy a raz na bardziej elegancki. Dziś zestawiłam spodnie z Pull&Bear (które bardzo lubię, nosi się je świetnie) ze sweterkiem z H&M, który miałam na sobie po raz pierwszy. Jesień w pełni moi drodzy, czas ubierać się cieplej. Niedługo będziemy kupować szaliki, czapki i rękawiczki..
Lekki post na niedzielę, po zdjęciach od razu widać o co chodzi :D
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli,
Sietku




Bez bucików,  bo zdjęcia robione in home :) Po przeprowadzce będę miała osobistego fotografa to zdjęcia stroju dnia będą bardziej profesjonalne :) Enjoy!
Notabene do przeprowadzki jeszcze tylko 2 tygodnie! Nie mogę się już odczekać :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...