sobota, 14 września 2013

sobota po piątku

Cześć Robaczki, miałam do was napisać wczoraj i przedwczoraj i znowu z tego nici. Why? ano dlatego, że mam każdą minutkę dnia wypełnioną po brzegi. Mój czwartek wyglądał tak: kosmetyczka, do której spóźniłam się o godzinę! Bo był wypadek i ulice w Kielcach zakorkowane, a właściwie jedna, prowadząca do centrum. Później szybki albo i nie taki szybki shopping, a co kupiłam to się w następnym pościku dowiecie, nie będę zdradzać za dużo :D Do tego spotkanie z najlepszą Magdą na świecie na koniec dnia. Piąteczek, a dla niektórych upragniony piątunio spędziłam na spotkaniu z wychowawczynią z liceum, a następnie szybko uciekając przed ulewą pojechałam do przychodni na szczepionkę, na którą wybierałam się już rok. Wieczór spędzony z cioteczką na kawce. I tyle. A dziś sobota, zaraz zabieram się za sprzątanie mieszkania, kąpiel kociaka, ogarnięcie samej siebie i wieczorem wychodzę, ale nie na sobotnie party tylko in wrok. Wracam jutro. Mam nadzieję, że uda mi się odezwać jeszcze do Was dzisiaj z nowościami w mojej szafie i kosmetyczce, oby starczyło mi czasu :)
Miłej soboty,
Sietku

wspomnienie słonecznego lata, zdjęcie mojego autorstwa

2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcie :) Też życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój był pracujący ale całe szczęście, że wieczór mam dziś dla siebie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...