poniedziałek, 9 września 2013

september

I wrzesień zaczął się pełną parą, bardzo dobrze. Niech zleci szybciutko. To mój ostatni miesiąc w domu, później czeka mnie wielka przeprowadzka w ostatni weekend września. Moja ekscytacja tym wydarzeniem jest coraz większa, nie mogę się doczekać kiedy zamieszkam we własnym gniazdku. Poza tym lubię jesień, spadające liście i długie wieczory.. to wszystko ma swój niesamowity urok i klimat, jesienny klimat.. Wtedy herbata smakuje inaczej i książkę czytaną gdy zmrok za oknem odbieramy inaczej, och jesień jak ja Cię wyczekuję z niecierpliwością :) Tymczasem dopijam kawę, przeglądam moje ulubione blogi i uciekam za godzinkę do pracy, o mamo jak mi się nie chce.. Jeszcze tylko dwa tygodnie w pracy, później przeprowadzka i mam w planach odbić sobie ten brak wakacji i odpocząć, wyspać się, zrelaksować i na nowo zacząć żyć.. Mała regeneracja, przeprowadzka i czas zacząć studia na Uniwersytecie Wrocławskim :) Nowe poszukiwana dorywczej pracy planuję gdzieś pod koniec października :)
Wracam z pracy dopiero w środę  popołudniu, a czwartek i piątek już mam zaplanowany... Czwartek kosmetyczka, natomiast w piątek jadę do lekarza, muszę także iść do ZUS-u po zaświadczenie, które będzie mi niezbędne do ubiegania się o stypendium, aaa i w piątek mam w planach jeszcze odwiedzenie mojej byłej wychowawczyni. Notabene mam tyle planów, rzeczy do zrobienia etc, że przydałby mi się wreszcie porządny kalendarz do notowania tego wszystkiego, muszę pomyśleć nad jego kupnem... Miłego tygodnia życzę, całuję mocno :*

tak wygląda świeżo upieczona studentka filologii polskiej UWr :)))

taka tam stylówa na moście Tumskim, czyli zakochani górą! nasza kłódka też tam jest :)

mam na sobie: sweter New Look, koszula H&M, spodnie Pull&Bear, torba Bershaka, buty prywatny sklep
zdjęcia zrobione podczas szybkiego wypadu do Wrocławia z najlepszą przyjaciółką na świecie, w lipcu ♥

5 komentarzy:

  1. wyglądsz świetnie ;) Powodzenia na studiach, najlepszy jest I rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah... piękny Wrocław :D ależ Ci zazdroszczę :)Tez kocham jesień. Nawet jeśli jest bura, ponura i deszczowa.
    Gratuluje dostania się na UWr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla nowej studentki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekny sweterek <3
    ładna uśmiechnięta buźka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...