piątek, 20 września 2013

najlepsza herbata pod słońcem

Jesienią wypijam hektolitry herbaty, uwielbiam ją kiedy słońca za oknem brak, kiedy zimno, kiedy pada, kiedy mnie rozgrzewa, pociesza, rozpieszcza moje zmysły.. Tak, herbata jak dobry przyjaciel :) Moją ulubioną ostatnich kilku jesieni i zim jest melisa&grusza z Vitax, raj dla smakoszy :) Właśnie dopiijam filiżankę i uciekam zrobić makijaż, czas na weekend w pracy, życzcie mi żeby szybko zleciało, a ja Wam życzę żeby Wasze weekendy trwały wiecznie, wolne oczywiście! :*




A herbaciane posty pojawiły się już na moim blogu:
TU i TU  :)

4 komentarze:

  1. Będę musiała spróbować :D Uwielbiam herbaty i tez wypijam litrami jak tylko się trochę ochłodzi.
    No i aby weekend szybko Ci zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się lubuję w zwykłej Sadze, ewentualnie jakaś miętowa herbatka i pełen chill:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei lubuję się w wynajdowaniu herbatek o ciekawych smakach czy właściwościach i wczoraj kupiłam Lapacho z pieprzem i jabłkiem. Jeszcze nie zdążyłam spróbować. Lapacho bez dodatków pachniała jak butwiejące liście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...