wtorek, 10 września 2013

jesienne love w sieciówkach

Przeglądając sklepy internetowe sieciówek wpadło mi w oko kilka ubrań i dodatków. Bardzo podoba mi się kolor bordowy czy burgund dla mnie do idealny odcień na jesień. Tak samo sądzę o zgniłej zieleni, czy modnym kilka senonów temu musztardowym odcieniu. Co kupię na nadchodzącą jesień jeszcze dokładnie nie wiem, wybiorę się na randevu po sklepach, poprzymierzam dopasuje do mojego budżetu i zobaczymy co z tego wyjdzie. A oto moje jesienne propozycje z poszczególnych sklepów. Na pierwszy ogień h&m:
sukienka; spodnie; kurtka; parka

kolejne typowanie zrobiłam w Bershaka:
spodnie; koszula; sweter; apaszka w jelenie
post dodany automatycznie, ja tymczasem in work




8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...