poniedziałek, 16 września 2013

In Style i karta rabatowa do HM

Wracając wczoraj z pracy wstąpiłam do kiosku po InStyle. Z reguły nie kupuję jej, gdyż dla mnie nic interesującego tam nie ma. Tym razem zawartość te nie powaliła mnie na kolana, aczkolwiek zdecydowanie zachęciła mnie do jej kupna karta rabatowa do H&M o wartości 50zł. Kartę możemy wykorzystać przy zakupach za min. 50zł w dniach 5-6 października. A 6 październik to akurat moje urodziny :) Mam tyle rzeczy do kupienia w H&M, że nie wiem na co się zdecydować ;p Intensywnie myślę nad torebką, czarną, klasyczną ze skórki, chodzi za mną również sweter przez głowę i sweter na guziczki, i spodnie, i sukienka, i  czy ja jestem normalna? Napisałam do InStyle z zapytaniem o łączenie się kart rabatowych, czy możemy wykorzystać więcej niż jedną przy jednych zakupach. Zobaczymy co odpiszą i dam Wam znać. Niemniej jednak kupię chyba jeszcze jedną gazetkę z kartą rabatową :) Najwyżej wykorzystam w innym h&m, albo lubego wyślę do kasy z kartą i tyle. Nie ma czegoś, czego nie dałoby się obejść :D A wy planujecie zakupy z kartą w h&m?

Ściskam mocno,
Sietku




6 komentarzy:

  1. planuję, i też zamierzam kupić jeszcze jeden egzemplarz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karta czasem nie jest o wartości 20 zł przy zakupach za minimum 50 zł? :) P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest o wartości 20zł, pomyłka, przejęzyczenie ;p

      Usuń
  3. bardzo miło z ich strony, dzisiaj obieram kurs kiosk w celu zakupu gazety:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...