środa, 18 września 2013

Holidas, no właśnie studentom kończy się się ten days


Ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Holidays Remandy&Manu L, wraz z nią przyszła refleksja, że przecież dla studenta wakacje trwają dłużej, ale, że przecież te wakacje się już kończą. Niemniej jednak w głowie zaraz tysiąc myśli, że przecież moje wakacje były tak długie, że przez te najdłuższe wakacje w życiu tyle się u mnie zmieniło, i że warto o tym napisać. Ale może nie dziś. Przygotuję długiego posta ze zdjęciami, które są udokumentowaniem przeżytych chwil, ważnych chwil. Dużo się działo, zmieniłam się. To na pewno. Jestem doroślejsza, poważniejsza, mój stosunek do świata się zmienił, wiem, że wszystko można osiągnąć tylko ciężką pracą, i wyrzeczeniami na rzecz czegoś. Wiem, że jestem szczęśliwa i dużo dobrego przede mną. I mimo, że dla mnie najdłuższe wakacje w życiu były zarazem najbardziej pracowitym okresem, to nie żałuję. Na pewno nie żałuję podjętych decyzji i zmian. To taki początek do przygotowywanej notki, która ukarze się w swoim czasie i w pełni dopracowana :) Tym czasem patrząc jak pada za oknem deszcz, życzę Wam miłego dnia i zostawiam Was z moją piosenką oraz małym urywkiem minionego lata :)

ps. te buty zginęły śmiercią tragiczną podczas spontanicznego wypadu do Wro z Magdusem :*


6 komentarzy:

  1. no wakacje się kończą, jak to kobieta potrafię sobie skomplikować życie i wpuścić bałagan na ostatni tydzień wakacji:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś kobieto narozrabiała? :D

      Usuń
    2. zmieniłam uczelnie, z uniwersytetu gdańskiego (zarządzanie), na Akademię Marynarki Wojennej (Automatyka i Robotyka) hahah szalona ja

      Usuń
    3. hahahaha, niezła jesteś kobieto :D:D powodzenia niemniej jednak :*

      Usuń
  2. Moje wakacje po maturze były pełne przygód, ale nie ma nic piękniejszego niż niezależność, a to rzadko się dzieje w tak młodym wieku. Zresztą pewnie nie musi nastąpić tak wcześnie. Zobaczysz sama :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...