czwartek, 19 września 2013

DeeZee, zumba i tysiąc innych spraw in my head

Dobra koniec z użalaniem się, powoli mi przechodzi. Zjadłam frytki i tonę słodyczy, cały dzień siedzę w łóżku, leginsach i bluzie, mam kota obok siebie, więc mruczy mi co chwilę. Kliknęłam zamówienie na avon.pl więc będą nowości, zakupy poprawiły mi humor. Odwiedziłam wirtualnie DeeZee i podobają mi się ich kalosze i ekotorby, czyżby shopping październikowy zacznę od h&m (bo mam karty, już dwie do wykorzystania) i od DeeZee? Oh mother. Znowu wydatki :D
Notabene chcę kupić kalendarz żeby być bardziej zorganizowanym, bo z tym ostatnio u mnie kiepsko. Widział ktoś coś gdzieś fajnego?
ps. może we Wrocławiu zapiszę się za zumbę? Podobno fajna rzecz a ja mam +7 kg do przodu, przyda się. PannaJoanna z youtuba zainspirowała mnie do tego czynu, karnet ok 140zł.. Przemyślę, a raczej przekalkuluje :D
uśmiech pojawia się na mej buźce mimo ciężkiego poranka i przedpołudnia, trzymajcie się!





3 komentarze:

  1. Co do zumby, fajna rzecz! Ale oczywiście żeby nie było u mnie tak pięknie jak się w to wkręciłam to oczywiście albo choroba albo grafik w pracy nie taki:P
    Mogę Tobie wysłać trzecią kartę do H&M, ponieważ nie zajrzę tam w najbliższym czasie, a po co ma leżeć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile płaciłaś za zajęcia? podobało Ci się bardzo, spociłaś się? ;p efekty jakieś były? :) i jeśli Twoja karta ma się zmarnować, chętnie przygarnę :*

      Usuń
    2. Bardzo mi się podobało, endorfiny uwolnione na maksa - idąc cieszyłam się sama do siebie;) Brzuszek się już lekko rzeźbił, aczkolwiek były to lekkie zarysy i wypadałoby mi je dokończyć:P Zajęcia kosztowały mnie 15 złotych za jedno, istnieją też karnety co wyjdzie taniej, ale po prostu nie byłam pewna czy to zajawka na dłużej czy chwilówka. Ale wiem, że np. w moim mieście są już ceny od 10 złotych, zależy od klubu :)

      Co do karty, to podeślij swój adres na mojego maila, pati949414@wp.pl

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...