środa, 7 sierpnia 2013

wieczór z Bridget

Wczoraj przed pracą wybrałam się do biblioteki wypożyczyć słynny ' Dziennik Bridget Jones ', nie czytałam ani książki, ani też nie oglądałam filmu. Postanowiłam zabrać się w pierwszej kolejności za papierowe wydanie, a następnie obejrzeć ekranizację :) Mam nadzieję, że wieczór po ciężkim dniu spędzę miło w towarzystwie tej zabawnej kobiety. A Wy widziałyście film bądź czytałyście książkę?
ps, ma któraś z Was profil w portalu lubimyczytac.pl ? :) ja planuję założyć :) w końcu filolog musi być oczytany :D czas stworzyć tam profil :)




13 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy nie czytałam tej książki, ani nie oglądałam filmu. Chyba sobie wypożyczę :)
    Mam konto na LC, chętnie dodam do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko założę dam znać :) i się odszukamy :)

      Usuń
  2. książkę czyta się łatwo
    i jestem pewna, że przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie czytania i podoba mi się :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. może i ja będę wielbić Bridget :)

      Usuń
  4. Czytałam książkę zbyt późno i wydała mi się być zbyt lekka. Nie wiem nawet czy jej nie kupiłam. Jeśli tak to muszę się jej pozbyć. Film wiele razy umilał mi czas. Jest lekki ładny i przyjemny.
    Na lubimy czytać mam ten sam nick, znajdź mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko ogarnę ten portal, znajdę i odwiedzę Twój profil :)

      Usuń
  5. Kocham B.J. <3 zawsze poprawia mi humor, czytałam już z 5 razy i czytam zawsze na wyrywki, własnie gdy mam gorszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i mój profil, który chyba już znasz: http://lubimyczytac.pl/profil/1991/ela

      Usuń
    2. jest przezabawną kobietką :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...