czwartek, 15 sierpnia 2013

uzupełnienie kosmetycznych braków

Wczoraj po pracy byłam umówiona do kosmetyczki na kwas migdałowy (wykonuję serię 10 zabiegów, każdy zabieg co 2 tygodnie), po zabiegu odwiedziłam Super Pharm w celu kupna nowego kremu do moje kapryśnej buźki, gdyż mój ukochany Pharmaceris skończył się dwa tygodnie temu i zostałam bez kremu do twarzy.. Używałam do dnia wczorajszego, przez około 2 tygodnie kremu Bambino, któremu byłam wierna przed długie lata. Nie wiem co wpłynęło na moją skórę, ale wcześniej krem Bambino był dla mnie idealny, moja cera rano po nałożeniu na noc kremu była ukojona, nawilżona i po prostu wyglądała dobrze, natomiast teraz jest nienawilżona, napięta, ściągnięta i tłusta.. Musiałam w trybie pilnym kupić krem, dobry krem. Padło na krem nawilżający na noc z kwasem azelainowym i witaminą B2 firmy AA. Kiedyś miałam już krem z AA, tyle że odżywczy - byłam zadowolona. Nie czytając kompletnie nic na jego temat wrzuciłam go do koszyka i pobiegłam dumie do kasy. Dopiero jadąc do domu (notabene droga z miasta do domu zajmuje mi bite 40 minut) sprawdziłam opinie na wizażu no i się zaczęło.. Opinie są mieszane, jedni go kochają inni nienawidzą.. Aczkolwiek większych zachwytów nad nim nie ma, co i u mnie wywołało zaniepokojenie przed 'kremową klęską i wyrzuceniem pieniążków w błoto'. Zobaczymy jak się sprawdzi, na razie użyłam go tylko raz więc wypowiedzieć się nie mogę, ale na pewno dam Wam znać jak poużywam go więcej :) Przy okazji w Naturze kupiłam dezodorant z Dove, w promocji :) Biosilk, bo moje włosy ostatnio stały się matowe..
I tak uzupełniłam swoją kosmetyczkę, ale nie zapomniałam o tym, że oszczędzam :) A więc żadnych nadprogramowych wydanych pieniążków nie było :) Chociaż nowa kolekcja Sinsay kusiła mnie :D nie dałam się :D I szafa Catrice też do mnie się ładnie uśmiecha, na razie jestem twarda :)
Dziękuję Kochani za wszystkie polecone filmy i książki pod ostatnim postem, relaksuję się dziś na maxa :) Buziaki!







11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam pierwszy raz, zdradziłam z peelingami Joanny :)

      Usuń
  2. Z tej granatowej serii Dove miałam mydło, ale zapach niekoniecznie mi się spodobał czy antyperspirant też ma taki słodki zapach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. uwielbiam też za zapach, mam nadzieję, że działanie również będzie ok :)

      Usuń
  4. ciekawa jestem biosilku, w końcu muszę kupic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go i z potrzeby i właśnie z istnej ciekawości, gdyż wiem, że ma on spore grono zwolenniczek :)

      Usuń
  5. też jestem ciekawa tego kremu , ale po co kupiłaś krem z kwasem skoro chodzisz na zabiegi z kwasem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę na kwas migdałowy, który ma inne działanie niż ten w kremie, działa przeciwbakteryjnie i redukuje ilość niedoskonałości.. oba kwasy nie wykluczają się, a zawartość kwasu w kremie jest znikoma, zabiegi kosmetyczne to zupełnie co innego :) to tak jakbyś powiedziała, po co używasz peelingu w domu skoro chodzisz na peeling kawitacyjny do kosmetyczki? :)

      Usuń
  6. Z AA teraz używam krem nawilżający na noc, taki średni. A kupiłam Iwostin przywracający nawilżenie.
    Muszę kupić ten peeling z Farmony. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...