piątek, 30 sierpnia 2013

strój dnia i haul

Praca, praca i jeszcze raz praca, czasu dla siebie mało, nie mam się kiedy zregenerować, ale nie o tym dziś mowa. Chcę pochwalić się nowościami w mojej kosmetyczce i szafie :) Wracając wczoraj od kosmetyczki, po 7 już kwasie migdałowym (robię serię 10 zabiegów) wstąpiłam do galerii Planty (mieszkanki Kielc wiedzą o czym mówię) a tam przygarnęłam do siebie sukienkę,w której się zakochałam, luźną bluzkę na szare dni oraz bluzkę i spodnie, które w tym sezonie letnim są modne :) Nie mogłam nie zajrzeć do Natury, a tam do koszyczka wpadł podkład Maybelline, lakier Catrice o jesiennej barwie :) W Biedronce do zakupów spożywczych dorzuciłam jeszcze lakier do paznokci :)








zapach dnia


dla mnie idealna ♥


20 komentarzy:

  1. sukienka śliczna!
    a odnośnie pracy doooskonale rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sukienka urzekła niesamowicie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam pierwszy raz, zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Podkładu jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta koszulka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mam być szczera to mówię: świetne zakupy i tyle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne getry:)) co do podkladu, to nie wiem czemu ale zawsze mam wrazenie ze podklady z tych plastikowych buteleczek nie sa tak dobre jak ze szklanych z pompka ;o

    w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, niekoniecznie się to sprawdza, że są lepsze :) rimmel 25h jest w plastikowej tubce a jest sto razy lepszy od podkładu w szklanej buteleczce np. Avonu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dzięki :) czekają w kolejce na założenie ;p

      Usuń
  8. Uwielbiam podkład Affinitone ;) I mam takiego same spodnie jakie masz na pierwszych zdjęciach :D
    Do tego też jestem kociarą, więc muszę zaobserwować! ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Percive uwielbiam, dawno temu stosowałam je non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tam efekty po kwasie? i ile u siebie płacisz za jeden zabieg? bo ja chciałam się za to kiedyś zabrać, bo słyszałam, że efekty są super i na moje zaskórniki mogłoby to bardzo pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty są bardzo dobre, przede wszystkim wygładzenie i oczyszczenie skóry, spłycenie blizn, zwężenie i oczyszczenie por :) ja jestem na tak :) chodzę na migdał co dwa tyg, mam zrobić 10 zabiegów, a płacę 70zł w moim obecnym salonie ze zniżką, a we wcześniejszych salonach płaciłam 100 a czasem nawet ponad 100zł, ja polecam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...