wtorek, 13 sierpnia 2013

podziel się z Sietku dobrą książką/filmem

Szybka kąpiel, drugie śniadanie i do pracy, wracam dopiero jutro, więc kontakt ze mną możecie złapać dopiero dnia jutrzejszego. Chciałabym aby każda z Was poleciła mi jakiś dobry film bądź dobrą książkę, czwartek i piątek spędzić chcę 'kulturalnie' poczytać, pooglądać, zrelaksować się przed cholernie ciężkim weekendem, jak przeżyję weekend będę mistrzem. I leżę cały monday. Pogoda u mnie średnia, niby ciepełko, ale strasznie wieje. I mam postanowienie Kobietki, mam! Nie wydaję pieniążków na bzdety, a zbieram na konkretne cele :) Kosmetykom mówię stop! Stanowcze stop :) Ubranek też nie potrzebuję na razie, oszczędzam. A na co? O  moich wyższych celach dowiecie się w jednym z kolejnych postów :) Trzymajcie się ciepło i koniecznie polećcie mi coś do oglądania i czytania, miłego dnia!

kamerkowe, szybkie zdjęcie do szybkiego wtorkowego posta przed pracą :)

25 komentarzy:

  1. Ja z czystym sercem moge Ci polecic cala serie ksiazek Lackberg ja uwielbiam te ksiazki wiec moze Tobie tez sie spodobaja;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się rozeznać w ich tematyce :)

      Usuń
  2. hm.. bardzo fajnym i romantycznym filmem jest '3 metry nad niebem', oraz książka 'zaplątani w miłość' też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 metry nad niebem oglądałam, wspaniały film ♥ a książki nie czytałam :)

      Usuń
  3. Ja mogę Ci polecić książki Sparksa no i trylogię Greya :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greya mam, ale nie mogę przez niego przebrnąć :D

      Usuń
  4. polecam o ile jeszcze nie widziałaś "Kobieta w czerni", a odradzić mogę "Grave Encounters", "Bejbi Blues".. największa bzdura jaką ostatnio widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oglądałam Kobiet w czerni, chętnie spędzę przy tym filmie czas :))

      Usuń
  5. Książki Sparksa są warte polecenia. Ja teraz czytam od początku Harrego Pottera w celu odświeżenia informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę zacząć oszczędzać :) Ja lubię czytać biografie, np. Heleny Rubinstein albo Fridy Kahlo - bardzo ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czytałam nigdy żadnej biografii, muszę to zmienić :)

      Usuń
  7. Hmn.... ja polecam kino Wesa Andersona, ale nie wiem sama co najpierw. Hotel Chevalieur i The Darjeeling Ltd. Hmn.. albo Fantastic Mr Fox.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie obce mi nazwy, dzięki za polecenie :)

      Usuń
  8. Kac Vegas :)
    Ja też postanowiłam oszczędzać, mam puszkę i zbieram. :P Kosmetykom mówię stop, kupuję tylko niezbędne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio spodobała mi się książka i film Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy, ale rano siostra polecała mi 3 metry nad niebem i drugą część chce tylko ciebie:)

    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę tylko Ciebie nie oglądałam :)

      Usuń
  10. teraz czytam Wywiad z Wampirem poraz enty w życiu ale uwielbiam tą książkę, a film ostatnio oglądałam minionki xD

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję w barze w Krakowie i w barze ruchomym w Kielcach, tzn. raz tu raz tu :) pod pojęciem bar ruchomy mam na myśli sprzedawanie jedzenia np. na koncertach czy innych okazjonalnych imprezach :)

      Usuń
    2. aaa,to fajnie :)
      pozdrawiam!

      Usuń
    3. pozdrawiam również anonimowego czytelnika :)

      Usuń
  12. Osobiście raczej nic Ci niestety nie polecę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...