czwartek, 15 sierpnia 2013

piasek Golden Rose o numerku 63

Piaseki Golden Rose sztuk dwie wpadły mi w łapki już początkiem lipca. Najpierw zdecydowałam się na kupno dzisiejszego bohatera tego posta,  a dzień później wróciłam jeszcze po chaberek. Mam jeszcze chrapkę na pomarańczkę, soczystą i intensywną, aczkolwiek mój zdrowy rozsądek trzyma mnie jeszcze w ryzach, i dobrze niech trzyma. Chaberek pokazywałam Wam już w TYM poście na stópkach. Dziś przedstawię Wam delikatny, uroczy i po prostu piękny róż z drobinkami. Proszę Państwa oto piasek Golden Rose o numerku 63. Mam jedną warstwę na paznokciach, cena 12,90 na wyspach GR. Maluje się łatwo i przyjemnie, schnie szybko. Ideał ♥
 A Wy lubicie modne ostatnio lakiery piaskowe?





15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. inny niż przy zwykłych lakierach :)

      Usuń
  2. mam piaskowy, jest moim ulubieńcem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piaskowe też są ostatnio moimi ulubieńcami :)

      Usuń
  3. Masz te kolorki co mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda na paznokciach, muszę go poszukać w drogeriach c;

    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępny w małych drogeriach i wysepkach GR w galeriach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. w końcu z efektem cukrowej posypki :)

      Usuń
  6. Wybrałas przepiękne kolory tych piasków. bardzo, ale to bardzo mi się podobają;) Ja mam tylko 3 piaski z Lovely i bardzo je lubię;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...