poniedziałek, 12 sierpnia 2013

mobile mix po raz pierwszy

Mobile mix, tydzień z mojego życia, czy jakąkolwiek ma to jeszcze w blogosferze nazwę na moim blogu będzie miał dziś premierę. Kilka razy próbowałam robić zdjęcia w ciągu tygodnia, ale nigdy nie dotrwałam do końca, tym razem aczkolwiek było inaczej :) Zapraszam do obejrzenia skrawka mojego świata zza aparatu telefonu :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, i że częściej będą ukazywać się tego typu posty, pozdrawiam :)
1. W przymierzalni TkMaxx, przymierzyłam pięć par skóropodobnych spodni i żadne mi nie pasowały :( 2. Nowe, sierpniowe Glamour, niestety mnie zawiodło, mało do czytania.. Glamour schodzi na psy.. 3. Obiadokolacja, mamusine buraczki, mmmm.. 4. Kawa leżąc pod nowym, kupionym specjalnie do nowego mieszkanka kocu w panterkę - śliczny jest i cieplutki :)

1. Outfitowy kolaż można rzec :) Pierwsze foto to mój zestaw na spacer z przyjaciółką, czyli bluzka (mój nowy nabytek) z New Yorkera + legginsy z Bershka; 2.Tak idę do pracy w chłodniejsze, późne popołudnie, wygodnie i skromnie :) 3. A tak idę do pracy kiedy temperatura skacze wzwyż! :) 4. Kawałek mojego włosa z pierwszego przyjacielskiego outfitu :)                

 

1. Chaos w damskiej torebce, czyli książka, słuchawki, portfel, ulubiona woda i Nestea, i mnóstwo innych mniej bądź więcej potrzebnych rzeczy. 2. Look na kielecki park :) 3. Odkrycie tygodnia brzoskwiniowa, zielona Nestea - pycha! 4. Lody, znów pod kocem :D Chill jednego popołudnia :)

14 komentarzy:

  1. Lubię ogladać mobile mix u innych :) ale sama nie mogę sie zmotywować, żeby coś takiego wykonać u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam aż do tej pory :D i chyba zaczęło mnie to kręcić :)

      Usuń
    2. mam podobnie jak Catherine0219 - lubie ogladac u kogos takie wpisy -ale sama nigdy jeszcze takiego nie zrobilam:)
      -ciezko mi sie zmotywowac
      Podoba mi sie tutaj - prowadzisz naprawde fajny blog -dodaje do obserwowanych -pozdrawiam agata

      Usuń
    3. dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  2. rubik wyskakuje mi już z lodówki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :D fakt, wszędzie jej pełno :)

      Usuń
  3. Okładka z Glamour piękna! Szkoda, że w środku coraz mniej do czytania, zgadzam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, w środku ubogo w treść..

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...