piątek, 23 sierpnia 2013

Miękkie i zadbane skórki Eveline Nail Therapy

Skórki były moją odwieczną zmorą. Zawsze pozadzierane, brzydkie, nawet czasem pokaleczone z ranami.. Nawilżałam oliwką, wcierałam witaminę A etc i nic. A skórkowy problem zaczął się dwa lata temu, kiedy to skusiłam się na zrobienie sobie mani u kosmetyczki na studniówkę mojego lubego. Pani miała mi tylko pomalować paznokcie i nic więcej. A wycięła skórki, czego ja wcześniej nie robiłam! Paznokcie też pomalowała nieprofesjonalnie, powyjeżdzała na skórki. ista masakra i skasowała mnie jeszcze za tą 'przyjemność' 30zł. Od tamtej pory borykałam się ze skórkami, które za nic w świecie nie chciały być piękne. Będąc w mojej ulubionej osiedlowej, wrocławskiej drogerii pani poleciła mi preparat do usuwania skórek z Eveline. Wychwaliła go, namówiła no i Karolina kupiła. Zapłaciłam za niego równiusieńkie 13zł i zaczęłam testować.. Używam go już drugi miesiąc i dla mnie to najlepszy preparat do usuwania skórek. Producent przedstawia produkt tak:
Profesjonalny preparat marki Eveline Cosmetics, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Żel do skórek Eveline Cosmetics zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie je nawilż
a. 



I zgadzam się w 100% z tym co obiecuje producent. Żel wspaniale pomaga w usunięciu, czy odsunięciu skórek patyczkiem, skórki są nawilżone, miękkie i bez żadnych uszkodzeń. Dla mnie bomba! Pierwszy raz od dawien dawna mogę powiedzieć, że moje skórki są na prawdę ładne i zadbane i zdrowe :) Zapach żelu jest bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny. Konsystencja żelowa, półprzeźroczysta. Opakowanie wykonane jest z miękkiego plastiku zakończone wąską końcówką, przez którą wyciskamy żel bezpośrednio na skórki. Wydajność też w porządku, stosuję od dwóch miesięcy raz w tygodniu i żelu nadal jest sporo w opakowaniu. Niestety jest ono nieprzeźroczyste i nie wiemy ile dokładnie żelu nam pozostało.
Teraz wspomnę o aplikacji żelu, mianowicie producent zaleca nałożenie go na skórki na czas 30 sekund, aczkolwiek ja zawsze trzymam go około minutki, dwóch, następnie odpychamy/usuwamy je drewnianym patyczkiem do tego przeznaczonym. Ja polecam patyczki z Donegala :) Aby utrzymać efekt zaleca się powtarzanie zabiegu raz w tygodniu.  Produkt jest ogólnodostępny, kupicie go w drogeriach większych i mniejszych, w szafach Eveline, a nawet zdarza się, że w zwykłych hipermarketach go dostaniecie:) Cena waha się od 10 do 15zł w zależności od miejsca, w którym go kupicie. Ja serdecznie polecam! Jeśli macie problemy ze skórkami warto kupić żel z Eveline i wypróbować na własnych skórkach :)



20 komentarzy:

  1. Kupię ten żel przy najbliżej okazji :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. nie wiedziałam że Eveline ma takie cudo .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk i szczerze mówiąc muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ogromny problem ze skórkami :( Będę musiała zainwestować w ten kosmetyk ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko poczuję zastrzyk gotówki, to chętnie go wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemu ze skórkami, ale cieszę się, że w końcu znalazłaś produkt, który pomógł Ci w walce o ładne skórki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozazdrościć bezproblemowych skórek :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ten preparat do skórek. Musze go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy, niezbyt drogi i polski produkt :)

      Usuń
  8. Na razie wykańczam produkt Sally Hansen, ale pewnie później skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z SH nie miałam jeszcze nigdy nic ;p

      Usuń
  9. muszę w końcu zacząć dbać o swoje skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zebrałam się do tego dużo wcześniej ;) trzeba o dłonie dbać!

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...