wtorek, 6 sierpnia 2013

mdły wtorek i mój kot

Jest wtorek, lubię bardziej poniedziałki niż wtorki, poniedziałki mam wolne i jest fajnie. Tak, jest fajnie (kolokwializmy górą). Wtorek u mnie wygląda następująco, wstaję z niechęcią z łóżka, myję ząbale, następnie śniadanie, kawa, kąpiel.. i na momencik przed laptopa, później szybki obiad i szykowanko do pracy.. Wychodzę do pracy dziś, a wracam dopiero jutro w okolicach 15.. i jestem padnięta, ale szczęśliwa, że już w domku. Biorę kąpiel po pracy, czasem jeszcze resztkami sił zasiądę przed laptopa i padam na łóżko.. Zasypiam  w tempie światła i regeneruję się.. A później jeszcze lubię czwartek i piątek, bo wolne :D W piątek idę do kosmetyczki, więc relaks. Kwas migdałowy po raz 23493562, lekko pomaga, ale chyba za lekko.. Jak tylko słoneczko będzie mniejsze to czas wybrać się na mikrodermabrazję i dać kopniaka skórze :) Nie mam żadnych pasujących zdjęć do tego posta więc dodam zdjęcia mojego puplika, kooooocham najmocniej ♥ Życzę Wam miłego wtorku Kochani :)






10 komentarzy:

  1. Jejciu jaki słodziak! Uwielbiam koty, ale niestety nie mam żadnego :( Mój ostatni sierściuszek zaginął mi zimą - wyszedł na spacer i już nie wrócił ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. słodziutkie, malutkie i psotniutkie ;p

      Usuń
  3. zawsze miałam psy
    może i marzy mi się kotek
    ale piesek zawsze będzie miał pierwsze miejsce w moim sercu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kocham koty, psy tylko toleruję ;p no chyba, że są małe i kudłate :D

      Usuń
  4. przecudny maluszek, schrupałabym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie żałuję że mojego Tygryska poznałam jak już miał ponad 3 lata i nie wiem jak wyglądał jak był malutki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...