Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2013

kompletuję niezbędne rzeczy do przeprowadzki

Jakiś czas temu obiecałam Wam post z rzeczami, które kupuję do mojego nowego mieszkania. Dziś byłam na zakupach znów stricte przeprowadzkowych, ponieważ kupiłam pościel, prześcieradło i suszarkę do włosów. Każdy dzień zbliża mnie do spakowania walizek i przeniesienia do Wrocławia, i chyba z każdym dniem nie mogę doczekać się coraz bardziej, jestem bardzo niecierpliwą osóbką :)
Na zdjęciach brakuje jeszcze kilku rzeczy między innymi ręczniczków, garnków, kubków etc :) To taka mała namiastka tego, co powoli kupuję do mieszkanka :) A koszty takiej przeprowadzki są duże, uwierzcie :) Niedługo będę Wrocławianką, jak to ładnie brzmi :D Cały weekend pracuję, więc być może naskrobię coś jeszcze dla Was, co ukarze się jutro automatycznie :) A Wam już teraz życzę miłego weekendu, bądź dalszego celebrowania długiego weekendu..

suszarka Philips z dyfuzorem, najnowszy, bo dzisiejszy nabytek :)

komplet pościeli + prześcieradło, czyli jedna z najpotrzebniejszych rzeczy in home :)

mały komplecik sztućcy z pięknymi różowymi uchwytami :) wszystko w kolorze różu :D

pojemniczki na żywność :)

i oczywiście w kompletowaniu nie może zabraknąć kosmetyków :D dzisiejsze nowości: żel pod prysznic kokosowy Isana (dziewczyny, jak on pachnie! ♥) za 2,99 + peeling z Biedronkowej promocji za 3,39 :)

2 komentarze:

  1. O rany, zapomniałam o suszarce :P. Chociaż w sumie nie suszę włosów, ale sporadycznie.. przydałaby się. Oj tak, taka "wyprawka" to ogromne koszty! Ja mam na wyposażeniu mieszkania prawie wszystko, więc tylko pojedyncze rzeczy kupuję, ale i tak dużo wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...