wtorek, 20 sierpnia 2013

kocie problemy, jest tu jakaś kociara taka jak ja?

Jak wiecie mam kota, tak mam. To już mój drugi pupilek, gdyż jeden wyszedł w listopadzie i przepadł na amen. Tak więc przygarnęłam pięknego rudaska, który szkodzi na każdym kroku, rozrabia. Wyobraźcie sobie, że porozrywał już dwie firanki, które w tym momencie nie nadają się do niczego... Zjadł mojej mamie kolczyka, który był dla niej bardzo ważny.. Wywala ziemię z kwiatków, gryzie, drapie i ogólnie jest baaaardzo ale to uwierzcie, że bardzo nieznośny. Ja mimo tego kocham go. I kąpie, i karmię, i głaszczę, i kupuję zabaweczki, karmy etc.. inne dla niego przyjemności. Ale ale ale pewnego dnia przyniósł pchły!!! I co biedna kocia mama na to? Wybierała, czesała, kąpała i poszła do zoologa. Proszę ekspedientkę o szampon dla kociaków przeciw pchłom. Pani mówi: nie ma (nieprzyjemna, stara, w okularach). Wiec ja proszę o coś innego na pchły, pani dała mi obroże przeciw pchłom i kleszczom. Zapytałam grzecznie czy obroża zwalczy istniejące i buszujące już w sierści pchełki czy tylko zapobiegnie innym. Pan oczywiście wyjechała na mnie z buźką, że ona nie wie, że c oto ona jest, że ona ma psa, a jej pies to jest święty i pcheł nie ma. Po chwili jak się tylko uspokoiła stwierdziła, że jej klientki kupują obroże jak koty już mają pchły, więc  i mnie pomoże. Miałam już ochotę podziękować za miłą obsługę i wyjść, ale w pobliżu żadnego zoologa nie było, a mnie natentychmiast (jak to ja lubię sobie czasem polski podrasować :D) obrożą potrzebna była. Kupiłam. I co? I założyłam (śmierdzi strasznie) i kociak chodzi w obroży już 4 dni i nadal pchełki ma.... Macie kota? Miałyście taki problem?







18 komentarzy:

  1. kociak nie wygląda jakby rozrabiał:D
    proponuję iść do weterynarza, jak najszybciej, żeby kotek nie zaczął się strasznie drapać. moje kocie nie wychodzi na zewnątrz więc mam problem tylko z jej charakterem - leniwca:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alebym chciała żeby mój był leniwcem :D jak się moje rudości rozpędzą na korytarzu to na zakrętach do drzwi nie wyrabiają :D tylko łup w ścianę :D

      Usuń
    2. tez tak mam, szczegolnie jak wychodze z łazienki to musze uwazac na kota, ktory wpada za mna pomiedzy nogami..

      Usuń
    3. :D taki koci urok :D a jak nazwałaś swojego kota? długo go już masz?:)

      Usuń
    4. Luna - choć reaguje różnie, Lun, Lunek, Prosiak (jak coś przeskrobie.
      W listopadzie będzie 3 lata już:D

      Usuń
  2. Oj... nasz kociak pogryzł nam już 2 ładowarki do telefonów, myszkę do komputera (jakiś kablowy fetysz ma)i gdzie kwiatki, atakuje stopy...
    A co do pchełek - te obroże powinny pomagać, bo rodzice na swoich kotach takie używali i było wszystko ok. A może możesz poszukać takich kropel na pchły. Daje się jedna albo dwie na kark i to powinno pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, Pani zaproponowała też kropelki, ale powiedziała, że obroża będzie o wiele lepsza, więc wzięłam obroże.. ( nie wiem czy rzeczywiście będzie lepsza, czy tylko cena była wyższa i chciała więcej zarobić :D )

      Usuń
  3. U moich dziadków pies miał pchły i zastosowaliśmy preparat fiprex i te które były poginęły, a nowe się nie pojawiły. Z tego co wiem ten preparat jest także dla kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany! :)
    Ja mam słabość do chomików... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś bałam się chomików... a teraz? sama mam ochotę sobie kupić :D

      Usuń
  5. Ja kiedyś miałam kota, jednak byłam wtedy dość mała :P i pamiętam tylko, że nie dawał mamie spać w nocy bo miauczał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miał taką mamcię to i mruuuuczał :))

      Usuń
  6. nie wiem jak kot ale psy maja także obroże bezzapachowe i chyba wszystkie są i dla kotów i dla psów bo pchły to te same , mój pies czasem złapie od kolegi czyli od sąsiada

    OdpowiedzUsuń
  7. jest przepiękny!;) również jestem kociarą, mój jest troszkę mniej dokuczliwy, najczęściej zrzuca rzeczy z toaletki i turla je po podłodze, ale na szczęście od firanek stroni;)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam do siebie na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...