czwartek, 22 sierpnia 2013

dzisiejsze mani

Jako iż pracuję (tylko do końca września, później uczelnia) nie mogę mieć pomalowanych paznokci u rąk. Mam dwa dni wolne pod rząd więc wzięłam wszystkie swoje lakiery przed siebie i wyczarowałam oto takie mani. Nawet sobie nie wyobrażacie jaką miałam chcicę na pomalowanie pazurków :D Moje dłonie są teraz takie piękne, że ho ho  :D Zdjęć miałam więcej, ale przegrałam je na komputer a tam coś stało mi się z przeglądarką i nie mogę otworzyć bloggera, a z aparatu wszystkie zdjęcia usunęłam... więc jednym musicie się zadowolić, szkoda bo akurat dzisiaj zdjęcia wyszły mi wzorowe..



Do użycia tego mani wykorzystałam miętę z Lovely, czarny z MySecret i top z Golden Rose

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się :)
    Oj tyle bez malowania, ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś trzeba wytrzymać.. jak tylko skończę pracę to wracam do malowania paznokci :D będę codziennie zmieniać kolor :DD

      Usuń
  2. też nie mogę malować pazurów u siebie w pracy, i przeżywam przez to katusze ale przynajmniej dbam o ich pielęgnacje:)
    a mani z tego co widzę to ładne, lubię takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trzeba zrezygnować z koloru to trzeba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...