środa, 31 lipca 2013

stałam się ofiarą przecen

Jak Wam już wczoraj wspomniałam wybierałam się dziś po pracy na mini mini zakupy kosmetyczne, co  z tego wyszło? Nic innego jak wejście do h&m i kupieniu dwóch swetrów i torebki, która za mną chodziła od dawien dawna, niewiele myśląc chwyciłam ją, napatrzeć się nie mogę do tej pory ♥ I przecena ze 149 na 40 zł, niebo :) O Rossmana też zahaczyłam, wyszłam  o dziwo tylko z farbą do włosów, a jutro idę także do fryzjera na podcięcie końcówek i grzywki :) Uległam niewątpliwie przecenom, a miałam już do końca wakacji nie kupić żadnego ubranka, i znowu... postanowienie czas zacząć od nowa.. :)
każdy po 40zł, przecenione ze 129 (niebieski) i 79zł ( koralowy)
milutki materiał, z którego wykonane są sweterki :)

a mój kot robi zakupy tak :D
rudości powracają, oby to był wielki powrót!

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, uwielbiam ją ♥

      Usuń
  2. Też byłabym ofiarą przecen, gdybym w tym miesiącu już się tak nie spłukała. Niestety, na razie nie zapowiada się że wybiorę się na jakieś przecenowe zakupy :) A torba świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj, przypływ gotówki będzie to i zakupy będą, a następne przeceny już pod koniec sierpnia :)

      Usuń
    2. Tym razem z wydawaniem gotówki poczekam na nie :)
      + tak, zdjęcie mojego autorstwa, dziękuję bardzo :*

      Usuń
  3. Świetne rzeczy, ja też ostatnio upolowałam kilka cudeńek na przecenach :3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojacie jaki słodziak. ja też mam kota, ale zostałam jego mamą już jak miał 3 lata, więc nigdy nie miałam małego kiciunia. jejku jakie to słodkie i urocze :) wyprzedaże te fajne, ale wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty są najlepszymi zwierzątkami na świecie :)

      Usuń
  5. Ja również za jakiś czas maluję włosy na rudo :) Kolejny raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rudy na mojej głowie jest już po raz 598735979729869 :D

      Usuń
  6. sweterki sa swietne! mam podobne z hm :) ale kocur bije wszystko na glowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...