wtorek, 30 lipca 2013

prezenciki od mamci :) czyli co nowego mam i ja :)

Wczoraj upał, zero powietrza, czułam się jak zamknięta bez powietrza w jakiejś klatce.. Koszmar.. Dziś chłodniej, dużo chłodniej, bardzo wieje.. Aczkolwiek jest dużo przyjemniej niż wczoraj. Dziś cieszę się z wolnego ranka, popijam spokojnie kawę, nadrabiam blogowe i społecznościowe zaległości, odpisuję na Wasze komentarze, cieszę się, że do mnie zaglądacie :) Na 16 do pracy, wracam dopiero jutro, pewnie zmęczona jak zawsze.. Ale co tam, ważne że sobota wolna i że w sobotę widzę się z Bartim ♥ Ta świadomości daje mi + tysiąc do energii :)) Dziś przed pracą lub jutro po  planuję jeszcze wskoczyć do drogerii, bo kilka rzeczy mam na wykończeniu, a i na jakieś małe kosmetyczne szaleństwo ochota mnie naszła. Ostatnio dużo w internecie i telewizji słyszę o antyperspirantach Dove w sprayu, mam na niego ochotę i ja :) Przechodząc to myśli przewodzącej tego posta, pragnę pokazać Wam co dostałam od mamy ot tak bez okazji :) Pierwszą rzeczą jest portfelo-torebka, z monym ćwiekowym akcentem, pojemna, mieści się tam i telefon i pieniążki i chusteczki :) Idealna jako mała kopertówka na imprezę, jakieś wyjście jak i na zwykły dzień jako portfel :) Jestem zwolenniczką takich dużych, pojemnych portfeli. Zawsze w portfelu noszę kluczę, karty, chomikuję paragony, mój portfel musi mieć urok :) Ten on mamci bardzo mi się podoba :) Dostałam jeszcze neonową bransoletkę ze złotopodobnym serduszkiem, urzekająca prawda?


tutaj możecie zobaczyć, że bez problemu mieści telefon :) nokia asha 200
 



moje ostatnie, hmm chyba sprzed tygodniowe, szybkie zakupy w naturze :) nie pokazywałam ich jeszcze :) peeling truskawkowy 3,99 % oraz spray Ziaja przyspieszający opalanie 7,99%

zdjęcie z początku lipca, w mojej nowej, przyszłej kuchni na pierwszym piętrze, muszę ją urządzić po swojemu :)


Miłego dnia Robaczki! :* Przyszykuję dla Was post z moimi pierwszymi zakupami do nowego mieszkania :)) Dziękuję za każde wejście na mojego bloga i za każdy komentarz! :*

21 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! :) czekam na post z zakupami do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeej, mebluj mebluj:)
    wynajmujecie? gdzie konkretnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wynajmujemy :) chłopak już od roku, a ja pod koniec września się wprowadzam :) więc będziemy wynajmować razem :) We Wrocławiu, dokładnie w dzielnicy Psie Pole, jakieś 15 minut od rynku samochodem :) osiedle nowe, bo wybudowane 2 lata temu, strzeżone, dookoła piekarnie, kwiaciarnie, sklepy i sklepiki, Biedronka, drogerie itd, niedaleko mamy również małą galerię, kino, restauracje, Real :) do centrum Wrocławia niedaleko, komunikacja dobra :) jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Kochana, a więc od października możemy się mijać na Psim Polu i mam nadzieję, że tak będzie ;-)

      Pozdrawiam ciepło!
      Patrycja z dawnego window-on-the-fashion.blogspot.com ;-)

      Usuń
    3. jeeeeeeej :) też tam mieszkasz? :) idziesz na studia do Wrocławia? :) w takim układzie, możemy się wreszcie poznać jeśli będziesz miała ochotę :))

      Usuń
    4. ps. czemu już nie blogujesz? :(:*

      Usuń
    5. Studiować nie będę, aczkolwiek zamierzam się przenieść razem z moją kumpelą studiującą tam:) Oczywiście, że kawki nie odmówię ;-)

      poprzez sprawy prywatne musiałam usunąć bloga, trochę się narobiło i zupełnie myśli nie kręciły się wokół internetu, aczkolwiek po naładowaniu akumulatorków kręci mi się w głowie ten pomysł, aby powrócić, bo brakuje mi tego wszystkiego :)

      Usuń
    6. A to już pewne, że przenosisz się do Wrocławia? :) ale będzie fajnie :D i wracaj do blogowania :))

      Usuń
  3. Genialny portfel, bardzo mi się podoba. :) I tak, jestem z Gdańska. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za upałami, gdy trwają zbyt długo, niezbyt dobrze je znoszę. Na szczęście trochę się ochłodziło :) Piękna jest ta portfelo-torebka, właśnie to samo pomyślałam - że jest idealna na imprezę :) Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa na temat mojego bloga. Na twój również zamierzam oglądać, bardzo mi się tu podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne prezenciki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam we Wrocławiu kilka tygodni temu. kilkanaście tygodni temu, noooo. mogłabym tam mieszkać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław jest piękny, bardzo się cieszę, że przenoszę się tam na stałe :)

      Usuń
  7. Okropnie podoba mi się ten portfel i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...