niedziela, 7 lipca 2013

co u mnie nowego, czyli odwiedziłam Wrocław, odkryłam kosmetyk idealny, uzupełniłam szafę o kolejne nowości..

Długo się nie odzywałam.. pewnie nie będzie to nic nadzwyczajnego jeśli powiem, że cierpię na kompletny brak czasu.. dla siebie, dla innych również.. Mam ochotę na długi spacer z przyjaciółką, tak Magda Walczak mowa o Tobie :D Mam ochotę na błogie lenistwo na słoneczku, na zabawę z moim kotem i na tysiąc innych rzeczy, ale doba dla pracującej, zabieganej kobiety jest za krótka. Miałam co prawda tydzień wolnego, więc wsiadłam w pociąg przejechałam 344km i byłam we Wrocławiu, z ukochanym.. i wróciłam oczywiście z nowymi ubraniami i kosmetykami.. Wróciłam i czaję się na kupno nowego obiektywu 50mm 1.4G nie wiem czy to będzie doby wybór, ale podobają mi się zdjęcia wykonane właśnie nim.  Poza tym zalogowałam się na studia i czekam z niecierpliwością na wyniki, kierunek filologia polska, tak to, że się zalogowałam znaczy także o tym, że zdałam maturę :D Bo i tego jeszcze Wam nie zdążyłam powiedzieć.. Muszę chyba zacząć robić listę rzeczy do zrobienia, postów do napisania, rzeczy do kupienia, książek do przeczytania i filmów do obejrzenia, bo trochę z moją organizacją kiepsko, a ostatni film o organizacji czasu PannyJoannyMakeUp z YT bardzo mi się spodobał i zainspirował mnie do sporządzania takich list, kto nie widział tej produkcji uroczej Asi to zapraszam na jej kanał i zachęcam do obejrzenia :) Tą pogadankę w sumie o niczym czas zakończyć coby Was nie zanudzić na śmierć ;p Jutro ukaże się nowy pełny nowości post, także już teraz z miejsca tego o tej wieczornej porze : zapraszam! Zabieram się do czytania Waszych postów, ściskam mocno razem z Rudym (kto nie wie to mój kot :D ) ♥


8 komentarzy:

  1. Ślicznego masz kotka :* Uwielbiam koty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) ze mnie też kociara :D

      Usuń
  2. Jako studentka filologii polskiej trzymam kciuki za Twoje wyniki:D
    PS śliczne kociątko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akademia Pomorska, III rok :) A Ty na jaką uczelnię się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na Uniwersytet Wrocławski bądź Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach :)

      Usuń
  4. ciekawie tu;) chociaż jak dla mnie za duzo zdjec kota, a za mało kosmetyków ;zppp :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kot na moim blogu zajmuje czołowe miejsce, my love ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...