wtorek, 9 lipca 2013

- 50 % w Empiku, czyli co ciekawego ze sobą przyniosłam

Wracając wczoraj od kosmetyczki (robiłam kwas migdałowy) zajrzałam do pobliskiego Empiku, w którym trwa promocja -50% na artykuły wnętrzarskie i domowego użytku. Rzuciłam się na kubki, zegarki, poduszki i dopiero przy ramkach do zdjęć oczka mi się zaświeciły. Moim paczadełkom ukazały się piękne, pastelowe ramki na zdjęcia, które chwile potem wylądowały razem ze mną przy kasie. Takim sposobem stałam się ich posiadaczką w zawrotnej cenie 4,45 zł za sztukę, interes życia nieprawdaż? A wy kupiłyście coś w Empiku korzystając z promocji? :)




3 komentarze:

  1. też skusiłam się na ramki, ale nieco inne i na pojemnik do pędzli. lubie empikowskie przeceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja byłam i nic nie kupiłam, bo nic nie było ciekawego :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...