wtorek, 18 czerwca 2013

lazy morning

Dzień zaczęłam od leniwego poranka przy kawie, pączku i waszych blogach. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i lecę doprowadzić się do odpowiedniego stanu i zmykam do pracy.. Wracam dopiero jutro popołudniu, więc jeśli starczy mi sił odezwę się do Was jutro :) U mnie w Kielcach ciepło, aczkolwiek słoneczko schowane za chmurami... A szkoda, bo kocham kiedy promienie słońca wpadają rankiem wprost na moje łóżko, aż lepiej się wstaje :) A Was dziś słoneczko rozpieszcza? Pozdrawiam i życzę miłego, intensywnego  i pełnego energii dnia :) Wykorzystajcie go na maxa!





2 komentarze:

  1. mam to samo, leniwe popołudnie, bo nie ma to jak zaczynać dzień o 12.. a potem praca praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest zdecydowanie za gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...