piątek, 21 czerwca 2013

kici kici, czyli Rudy pierwszy raz w ogrodzie

21 czerwca, pierwszy dzień lata - w Kielcach temperatura powyżej 30 stopni w ciągu dnia, upał, gorąc i ciężkie, duszne powietrze, ale ja kocham słońce, kocham takie dni jak ten, kocham, bo mam wolne, bo pogoda piękna, bo miałam chwilę dla siebie i mogłam spokojnie zjeść śniadanie, poleżeć na kocu na tarasie, posiedzieć i poczytać Wasze blogi, zająć się tysiącem błahych spraw, na które w ciągu pracującego tyg. czasu nie mam. Zrobiłam na obiad naleśniki, zerwałam świeże owoce i warzywa z ogródka, mogłam spędzić chwilę z moim najpiękniejszym kociakiem, zabierając go pierwszy raz do ogrodu ♥ maleńki pokochał nasz ogród :) Psoci, broi a tam... oaza spokoju latająca a to za muszką, a to za pszczółką :) Jak to mówią wszystko co dobre szybko się kończy i weekend pracujący.. Oby do poniedziałku :)









2 komentarze:

  1. Jakie on ma śliczne oczkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jestem z okolic Kielc, dokładnie z Ostrowca :) A Ty jesteś z Kielc ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...