piątek, 7 czerwca 2013

czerwcowy shopping

Witajcie piękne, zaczął nam się czerwiec, a wraz z nim nowe zakupy :) Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć wszystkim kupionym przeze mnie rzeczom, aczkolwiek pokażę Wam dziś to co na zdjęcia się załapało :) Poczyniłam duże i jakże udane zakupy, i mam ochotę na kolejne, czyżbym popadała z zakupoholizm ubraniowy? Bo kosmetyczny już dawno zatwierdzony :D Weekend się zaczyna, pewnie większości z Was cieszą się z tego powodu mordeczki, ale nie mnie.. Ja weekendy mam pracujące.. Tak więc dla mnie weekend jest w czwartek i piątek :D Tak dla odmiany ;D Co do mojej kici, którą pokazywałam Wam w poprzednim poście to ma się dobrze, nawet bardzo :) Psoci strasznie, ma chyba ADHD :D Nie usiedzi w miejscu ani minutki, wszędzie go pełno :) No i... słodko śpi :)

 Gumki do włosów z H&M urzekły mnie kolorami, pastelowe..  ♥ przepadłam :D cena 6,90zł



Torebka z Bershk' i ma świetny design, pojemna, pasuje niemal do wszystkiego, i pokochałam ją :) Dziś zabrałam ją w wyprawę do kosmetyczki i połączyłam z elegancką koszulą i marynarką, to był strzał w dziesiątkę! Cena: 14,90zł Poluję jeszcze na inne wzory :)


Wracając od kosmetyczki wstąpiłam do hurtowni fryzjerskiej a tam przygarnęłam szampon fryzjerski o zapachu konwalii (obłędnie pachnie dziewczyny, obłędnie!) oraz maskę, która poruszyła Internet, czyli Kallos maska al latte :) Mam ją właśnie na głowie, podoba mi się zapach :) Cena szamponu: 7,90zł za litr! Cena maski: 10,90 za litr! Przyjemne ceny, czyż nie? :)

Przysmak dla mojego serduszka ♥ kocham rudego!

Miłego piątkowego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. Torebka jest z tkaniny ? Uuwielbiam takie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory mają te gumki. Czekam na recenzję Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie na pewno :) muszę go trochę potestować :)

      Usuń
  3. maskę mam i się z nią polubiłam:) kociak zgarnia notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gumki mają piękne kolorki! Uwielbiam pastele:)
    Ale i tak najładniejszy jest koteeek, nie obraź się:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest super :)
    Chyba muszę się wybrać do Bershki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...