niedziela, 23 czerwca 2013

biedronkowe zdobycze

Przeglądając urodową gazetkę z Biedronki byłam przekonana, że znowu stracę fortunę tak jak na rossmanowskiej promocji minus czterdzieści. Zacierałam rączki przed wejściem do mojej Biedronki  z nadzieją na: a) polepszenie o tysiąc procent humoru b) zaoszczędzeniu pieniążków kupując produkty w promocyjnych cenach c) wyboru w kosmetykach oraz spotkaniu wszystkich produktów  gazetki, a przynajmniej większości z nich. Wchodzę do sklepu napalona na same smakołyki, moim oczom ukazuje się papierowa szafa z kosmetykami Bell, oczka się zaświeciły, podchodzę bliżej i moim oczom ukazuje się pięć kolorów lakierów: czerwień, biały, żółty, zielony oraz niebieski. Lakierom podziękowałam, oczy wędrują dalej tusze do rzęs - dwa rodzaje, mnie nie zainteresowały, tuszy mam aż za dużo. Później podkłady matujące - poprzewracane, jakby już 'wymacane', do koszyka nie wpadły. Puder w kamieniu, pogardziłam nim. Miałam natomiast ochotę na róż i klops, bo był tylko jeden odcień, który mnie nie zainteresował. Wreszcie i nareszcie moim zawiedzionym już oczętom ukazały się tintinki ♥ Kolorów trzy, sztuk od groma, myślę biorę! Tylko jaki odcień.. ? Trudna decyzja i padło na ostry róż, który na ustach już nie jest taki ostry. Coś czuję, że wrócę jeszcze po inne odcienie :) Kolejnym produktem, który kupiłam to pomadka nawilżająca z Bell, tego nigdy za wiele, jestem ciekawa jak się sprawdzi. Innych produktów Garniera, Nivea etc. było jak a lekarstwo, nie znalazłam wszystkich kosmetyków z gazetki.  Z Biedroneczki wyszłam nieco zniesmaczona, aczkolwiek moje serce radował tintinek :) Nie mogę się doczekać kiedy użyję go w jakimś makijażu, jest cudowny :D




9 komentarzy:

  1. Ja już w środę wieczór kupiłam bronzer i róż Bell, a dzisiaj dokupiłam zestaw płynów do kąpieli OS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ponownie udałam się do Biedronki i wyszłam bogatsza o lakier i zestaw wacików, a uboższa o prawie 12 zł :D

      Usuń
  2. Miałam tą pomadkę z Bell. Świetnie nawilża, ale bardzo szybko się rozpływa. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawuje się dobrze, a nawet bardzo dobrze :)

      Usuń
  3. mam nadzieję, że tint się sprawdzi chociaż słyszałam, że są o wiele gorszej jakości niż te w szafach standardowych; drogeryjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miał już swoją premierę na moich ustach i jestem zadowolona, bardzo długo się utrzymuje i ładnie nawilża moje usta, ja jestem na tak :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też mnie kusiły :d ale nie dałam się :D

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tintu z Bell;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...