czwartek, 9 maja 2013

zapachowe odkrycia

Żeby nie być już nudnym i nie pisać po raz enty o maturach, to dziś pokażę Wam moich zapachowych odkrywców, którzy cieszą mój nos i szafeczkę z perfumami. Mowa o.... Rose Petal marki Berkeley Square oraz Harajuku Lovers G Gwen Stefani. Pięknie pachną, utrzymują się cały dzień :) Ostatnio są moimi ulubionymi i używam ich namiętnie.
Berkeley Square woda toaletowa Rose Petal.
W nucie głowy: róża damasceńska, geranium, frezja łącząca się w nucie bazy
z intensywnym aromatem drzewa sandałowego, piżma oraz słodkiego irysa dając wyjątkowo kobiecy, romantyczny zapach. Pięknie opakowana w pudełeczko z rysunkiem elegantki z lat 20-tych. Sam szklany flakon jest  klasyczny, nieco staroświecki  i prosty.
Cena: 50 ml 96 zł

 Harajuku Lovers G to istne kokosowe szaleństwo. Słodki, ciekawy, intrygujący i mega kokosowy zapach! Na pewno przypadnie do gustu każdemu, kto uwielbia zapach kokosa :)
 Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, kokos, czerwone jabłko.
nuta serca: jaśmin, frezja, magnolia
nuta bazy: drzewo sandałowe, kwiat bawełny.
 Moja buteleczka o pojemności 100ml to na allegro koszt około 120-150zł :) A w drogerii? Chyba nie muszę Wam mówić, że sporo o sporo więcej :D Polecam oba zapachy, dla mnie to idealne typy na lato :)
 A na koniec niespodzianka :D Pokażę Wam jakich lakierów użyłam przed godziną do pomalowania pazurków do stóp :) Miętusek od Adosa, którego posiadam już dwa lata i nadal nadaje się do użytku, jestem z niego bardzo zadowolona oraz odżywka Eveline 6w1, którą testuję od miesiąca (ma identyczny skład jak ta 8w1).  Powoli doprowadza moje pazurki do porządku.























Jutro piątek, jakie macie plany na weekend? Ja w weekend pracuję, jutro mam maturę  z polskiego rozszerzonego, wieczorem koncert Pectus i Ania Wyszkoni. Co do dzisiejszej matury z angielskiego to poszło mi dobrze, jestem zadowolona. Ściskam Was mocno i życzę miłego weekendu, gdyż chyba nie dam rady się już do Was przez weekend odezwać, buziaczki! :*

8 komentarzy:

  1. Fajne lakier do paznokci i odżywka :D Odżywkę właśnie sobie planuję kupić :) Może postawię na tą? :D
    Jutro mam maturę ustną z angielskiego...Trzymam za Ciebie kciuki, jutro, na polskim :)
    Perfumy,mmm, chciałabym jakiś bo używam tylko takich tanich (zapachy fajne ale nietrwałe) :P Zawsze było mi szkoda kasy i może zainwestuję na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic?
    A chciałabym poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harajuku Lovers G możesz poniuchać w Douglas :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...