czwartek, 23 maja 2013

Rossmanowskie łupy, czyli - 40% (dużo zdjęć)

Rossmanowska promocja pełną parą, tym razem kupiłam więcej rzeczy niż poprzednio i szykuję się jeszcze na jeden wypad do Rossmana, bo oglądając Wasze łupy stwierdziłam, że mogłam kupić jeszcze to i to i tamto też... tak więc podejście numer dwa trzeba zrobić, mam nadzieję, że mi wszystkiego jeszcze nie wykupicie :D Oprócz zakupów w Rossmanie kupiłam dziś też krem do twarzy w aptece, o tak tego mojej skórze potrzeba :) A także byłam u kosmetyczki na kwasie migdałowym, czekam na efekty, kolejna wizyta już za 2 tygodnie, powtórzę zabieg z kwasami. Kupiłam również portfel, który mnie zauroczył już dawno,a dziś zdecydowałam się na jego kupno. Nokia asha 200 również się do mnie przytuliła, za całe  249zł. Była moim marzeniem iiii zamieniłam ją z Samsungiem Galaxy 2 :) Wiem to tylko ja tak potrafię lepszy telefon na gorszy zamienić :D Mam bana zakupowego, o tak :d Przesadziłam stanowczo, może zacznę wreszcie oszczędzać? :) A Wy moje drogie co kupiłyście ciekawego w Rossmanie? Co według Was warto kupić? :)


ok 4zł

ok 6 zł (dla mamy)

płyn oliwkowy (dla mnie nowość) ok 5zł, tonik (mój ulubiony ever) ok 4 zł, płyn +30 (dla mamy) ok 6zł




wapno, które dostałam w gratisie w Aptece do kremu Pharmaceris

ok 7zł (z tego zakupu jestem bardzo zadowolona, kosmetyczka mi go poleciła)

ok 3zł, nie były objęte zniżką, aczkolwiek kupiłam je z myślą o pracy, kiedy niestety nie wracam na noc, a kosmetyki do demakijażu zajmują połowę mojej podróżnej kosmetyki, ciekawa i przydatna alternatywa

ok 4zł wiążę z nią duże nadzieje :)



ok 40zł, kupiony w Aptece

telefon, który urzekł mnie designem a nie funkcjami :D kocham go! :D 250zł w Media Expert

piękny kolor, nie? :) 35zł w House


35zł House, prezent dla mamy  na dzień mamy :)


 Uff to już koniec :D Może ktoś  z Was wytrwał do końca :D
Chcecie poczytać o moich odczuciach po kwasie migdałowym?:) Chętnie się podzielę opinią o zabiegu i przedstawię profil mojej skóry :) Miłego wieczoru! :*

18 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! :) Zaskoczyłaś mnie tą wymianą telefonów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem pod oczy i peeling muszę kupić koniecznie! :) Krem z Pharmaceris mam matujący. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + piankę do mycia twarzy, którą uwielbiam! :)

      Usuń
  3. ten rossmann tak kusi a ja nie mam kiedy tam pójść :( mam nadzieje, że po weekendzie coś jeszcze tam będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zdecydowanie portfel, ten dla mamy też spoko, ale Twój bardziej mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny portfel.
    zakupy też trafiają w mój gust, ja również zaszalałam, ale na takiej promocji nie da się inaczej;) miałam tę maseczkę, i niestety u mnie się nie sprawdziła. mam nadzieję, że Tobie pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, jakie zakupy :) Portfele oba fajne:)
    Czaję się na ten krem z Pharmaceris, muszę go w końcu dorwać:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten portfel tylko że czerwony i pikowany, może jak tak tylko mam ale muszę Ci napisać iż cały się rozpruł a tak bardzo mi się podobał ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zakupy!
    a ja dostanę pieniądze w poniedziałek!
    mam nadzieję, że mi nie wykupią całego rossmanna do tego czasu ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie komletnie sie nie spisał ten micel z Ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  10. No portwel śliczny, chcialabym takowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten peeling enzymatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asha 200 była na mojej liście, gdy szukałam nowego telefonu. Ostatecznie wybrałam Nokię C3, którą i tak po paru miesiącach zamieniłam na Samsunga Galaxy :P

    Widzę kilka lubianych przeze mnie kosmetyków Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  13. każdy oszalał na punkcie promocji w rossmanie. też kupiłam dziś ten oliwkowy płyn micelarny, zobaczymy czy sprawdzi się lepiej, niż ogórkowe mleczko. polowałam też na peeling enzymatyczny, ale niestety już go nie było, a nie chciało mi się biegać po innych sklepach.

    powiedz mi proszę, czy używałaś już wcześniej tego kremu pod oczy? jeśli tak, to poproszę o małą recenzję, bo zaciekawił mnie :))

    pozdrawiam, p.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...