niedziela, 26 maja 2013

Rossman -40 part II

Dziś poczyniłam kolejne, bardzo spontaniczne zakupy w Rossmanie, wydałam prawie 70zł, i  już mam ochotę iść i dokupić kilka produktów, zrobię takie zapasy, że mi do końca roku wystarczy :D Kupiłam zarówno kosmetyki pielęgnacyjne jak i kolorówkę, od lakieru zaczynając kończąc na podkładzie, wrzucając do koszyka jeszcze tusz. Jestem zadowolona z zakupów, zamiast lekko ponad 100zł wydałam niecałe 70zł. Oszczędność? A kosmetyki prędzej czy później będę musiała kupić, tak czy inaczej. Z zachcianek, takich, które były zbędne jest tylko lakier do paznokci, przyda się do pracy tak to sobie tłumaczę na usprawiedliwienie :D Drugim usprawiedliwieniem jest to, że  w końcu skoro nie mam czasu na odpoczynek, bo ciągle pracuje to chociaż sobie zakupami dogadzam i umilam życie :D Wchodzę na bloggera a tam co druga notka z zakupami, więc wzięłam długopis w rękę i zapisuję co mam jeszcze kupić :D Podejrzewam, że na blogu w najbliższym czasie pojawi się jeszcze post zatytułowany ' Rossman part III ' :D I niech to będzie już part ostatni :D Bo wyląduję na ulicy wraz z  pustym portfelem, który notabene jest nowy :D





dla mamy:)




























13 komentarzy:

  1. Ja się obawiam, że i ja mogę zrobić zakupy part 3 :D Miałam ten tusz i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka promocja rzadko się zdarza :) ja również miałam go już kiedyś, więc wiedziałam co kupuję, kota w worku nie brałam :d lubię go i to bardzo :) jeden z najlepszych tuszy :)

      Usuń
  2. Ładne zakupki;) Czekam na kolejną część:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się pewnie, chyba że się rozchoruję i z domu nie wyjdę, tfu tfu tfu ;p

      Usuń
  3. szalejesz, jak tak zapisujesz to czekaj na moje jutrzejsze chwalipięstwo bo rano uderzam na Rossmana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekam! :D przynieś coś ciekawego z tego Rossmana :D

      Usuń
  4. Także padłam ofiarą 'rossmanowskich' zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam od razu ofiarą :D my po prostu korzystamy z dobrej okazji, która nie wiadomo kiedy się powtórzy :))

      Usuń
  5. u mnie dzisiaj będzie Rossmann part III, już zacieram ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten rossmann nas wykończy :D mam tak samo jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dziś byłam 2gi raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba jeszcze raz skocze do rossmanna,chociaz moj portfel krzyczy :c
    u mnie nowy wieczorowy makijaż, zapraszam!: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...