wtorek, 21 maja 2013

relacja z sobotniej komunii braci

W sobotę miała miejsce pierwsza komunia święta moich dwóch braci. :) Nie są oni bliźniakami od razu zaznaczam :D Jeden jest o rok młodszy od drugiego. Proszę Państwa przedstawiam Wam Huberta & Wiktora :) Uroczystość się udała, na twarzy widać uśmiechy, pogoda i goście dopisali :) Prezenty też się podobają, a właściwie zawartości kopert :D Ja moim barciom kupiłam odtwarzacze mp3, które bardzo przypadły im do gustu ;)
Dziś po raz pierwszy od dawien dawna piję spokojnie kawę, mam maseczkę na włosach, nadrabiam blogowe zaległości i planuje najbliższe zakupy ;D Och! :) Baterie podładowane, a na 17 do pracy.. Miłego dnia Żabcie! :)
ps. jak tam planujecie zakupy w Rossmanie z 40% zniżką? :D Bo ja chyba zbankrutuję :D



pyyyyyycha :D
od lewej: Huber, Witkor
przygotowania pełną parą
Karolina (czyli ja :D ) nakrywa do stołu ;D
Hubi zapina guziczek, prawdziwy mężczyzna!



ja, moi bracia i chłopak ;)

11 komentarzy:

  1. ojej, Ty taka malutka czy chłopak taki wysoki?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopak wysoki :d ja mam 167cm wzrostu, a on 191 cm :D

      Usuń
    2. ps. nie mogę wejść na Twój profil, bo jest zablokowany ;( a chciałam zajrzeć na Twojego bloga, daj linka :) z góry dzięki :*

      Usuń
    3. jak to zablokowany:( nic nie wiem na ten temat.. http://callmedis.blogspot.com/

      znam trochę ten ból, bo ja mam 169 a moje Love 184, a jak się nie garbi to prawie 190:P

      Usuń
    4. nadal nie mogę na niego wejść, wyskakuje komunikat, że nie upubliczniasz swojego profilu.. dzięki za linka :)

      Usuń
    5. wiesz co Kochana, wejdź w zakładkę Edytuj profil użytkownika, i następnie zaznacz opcję ' Udostępnij mój profil ' to powinno pomóc :)

      Usuń
  2. Fajne rodzinne przeżycie :) A widać pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że pogoda dopisała :) Bardzo mi się podoba twoja sukienka <3 Cudna ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie, nie :) jeden rok różnicy jest :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...