wtorek, 14 maja 2013

o nowych butach i nieudanym farbowaniu

Wczoraj kupiłam nowe buciki, a także farbowałam włosy. Z blondu wyszła mi czekolada, jakim cudem? Nie wiem. Powoli oswajam się z tak ciemnym kolorem na włosach, ale wczoraj po zdjęciu farby byłam w niemałym szoku. Taki psikus, tylko prima aprilis już dawno za nami. Koszt farby to 15zł, a butów 30zł. Już nie mogę się doczekać kiedy je założę :) Dziś miałam ustny angielski i zdałam go na 63%, jak dla mnie to średnio mogło być lepiej :) W czwartek zmierzę się z ustnym polskim i kooooooniec, jesteśmy wolni, możemy iść :D Pogoda za oknem jest piękna, chyba wyjdę pouczyć się prezentacji maturalnej na zewnątrz. Słoneczko ♥






18 komentarzy:

  1. Do blondu daleko :p, chociaz kolor ładny.
    Butki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty świetne, a kolor i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest świetny, bardzo naturalny ale ta farba jest bardzooo szkodliwa, mam nadzieję, że u ciebie nic się nie stanie ale sama się przekonałam o jej działaniu;/

    zdałam na tyle samo angielski! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o :) więc gratuluję :* właśnie widzę, że końcówki mi przesuszyła ;/

      Usuń
  4. Pasuje Ci do twarzy ten kolor :D
    ja zdałam angol na 73%, polski na 90%, powodzenia na polskim!:)
    Śliczne te buty :D też takich szukałam, obeszłam 5 sklepów, ale były, tylko żadne w rozmiarze 37...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, i gratuluję angielskiego :) a buty kupiłam przypadkowo w sumie ;D

      Usuń
  5. Świetne buty! :)
    Pasuje Ci taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny ten kolor:) a butki idealne na wiosnę:D
    ja z angielskiego 29/30, duzo gorzej będzie z polskim..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję 29 ptk ;* z polskiego będzie dobrze, nie stresuj się :*

      Usuń
  7. butki urocze! kolor dość ciemny to fakt, ale pasuje Ci;)


    a z polskim damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jestem tego zdania, że najważniejszy jest fakt, że jest zdane:)
    A kolor jest śliczny, chociaż blondu mi to za nic nie przypomina;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że najważniejsze, że zdane :D

      Usuń
  9. Faktycznie wyszła ci czekolada :P
    nie lubię tego w farbach dlatego rzadko farbuje włosy, bo
    często te farby robią sobie z nas żarty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekolada bądź orzech, powoli się z tym kolorem oswajam :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...