niedziela, 12 maja 2013

nowości z hm

Tak jak Wam wczoraj obiecałam pokażę Wam dziś moje zakupy ubraniowe. Nie jest tego dużo, bo tylko spodnie i bluzka. Spodnie mają piękny jasnozielony kolor, który mnie wręcz urzekł, a bluzka to intensywny róż, który świetnie będzie podkreślał opaleniznę. Kolory idealne na wiosnę i lato, żywe, intensywne i energiczne :) Zarówno spodnie jak i bluzkę kupiłam w H&M :) Upatrzyłam sobie także torebkę z ćwiekami w jednym z kieleckich sklepów no name, bardzo przypomina mi jedną z torebek z H&M (czarna z ćwiekami mieszcząca a4) tyle, że w H&M kosztuje 150zł, a w małym sklepiku 90zł, jest różnica prawda? :) Miłej niedzieli życzę! :)








13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie też, to już moja druga bluzka o takim fasonie :D

      Usuń
    2. chyba sobie ją sprawię, a jak to zrobię, będziesz winna! :P
      dziękuję bardzo za komplement!

      gratulacje kochana:* a ja zdałam na 97% więc jestem zadowolona:)

      Usuń
  2. kolor spodni faktycznie urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. adekwatne do pory roku i do trendów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. AnnaAntonina13 maja 2013 18:07

    mam tą torbę z hm tyle, że beżową, jestem bardzo zadowolona, aczkolwiek teraz nosi ją pół mojej szkoły, więc noszę ją rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak się ją nosi? nie niszczy się, warta 150zł? :)

      Usuń
    2. AnnaAntonina14 maja 2013 15:35

      jeszcze się nie zniszczyła, ale mi torby zazwyczaj niszczą się szybko mimo, że nic z nimi nie robię! Kurcze, żeby ona miała dłuższą rączkę byłaby ok, a tak to trzeba ją nosić w zgięciu ręki (łokciu? :D) i wygląda to śmiesznie, nie lubię tak toreb nosić, a na ramię jej nie założę, bo moja grubaśna ręka nie wchodzi! :D długi pasek jest za cienki i pod torbami raczej by się urwał. Teraz w sumie bym jej nie kupiła, aktualnie poluję na torebkę z etorebka :)

      Usuń
  5. W tym sezonie mam ochotę na jakieś spodnie w kolorze, ale jak widzę same 14stki lub 15stki biegające w takich to chyba czułabym się starzej przy nich:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Pati :) kupuj nie zastanawiaj się, nie jesteśmy wcale stare :D nie przesadzaj no :D ja czuję się jak jakaś 16-nastka :D

      Usuń
  6. Fajne kolory ubrań :) Zarówno bluzka jak i spodnie fajne!
    Torebka? Noo, jest różnica, fajnie, ze taką okazję trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...