sobota, 11 maja 2013

nowości nowości

Wczoraj przed maturą rozszerzoną z języka polskiego wybrałam się na zakupy, kupiłam nie tylko kosmetyki, ale także i ubrania. Dlatego też postanowiłam moje zakupy podzielić na dwa posty: nowości w kosmetyczce i nowości w szafie :) Dziś pokażę Wam nowości kosmetyczne, a jutro co nowego wskoczyło do mojej szafy :)




1. Lakier Golder Rose o numerku 398 - 3,90zł ( stoisko Golden Rose )
2.  Antyperspirant Nivea - 8,29zł (Rossman)
3. Żel oczyszczający Garnier - 12,99zł (Rossman)

Miłego weekendu! :*
Mój niestety do najmilszych nie należy, aczkolwiek za tydzień mam uroczystość rodzinną - komunię braci. I w czwartek już wszystkie matury będę miała z głowy, uff. :) Jutrzejszy post pojawi się automatycznie, gdyż nie będę miała czasu napisać go jutro :) Buziaki! :*

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Goldenki - są tak dobrymi lakierami i nie rujnują mojego portfela przy okazji! ;P
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena rzeczywiście nie jest wygórowana :)

      Usuń
  2. te żele z Garniera są nawet dobre :D miałam pomarańczowy :D a lakiery z Golden Rose sa teraz moimi ulubieńcami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój trzeci lakier tej firmy, jestem zadowolona jak na razie :) żelu użyłam raz i też wydaje się być dobry, zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę:)

      Usuń
  3. jestem ciekawa jak żel z garniera.
    lubię lakiery z golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy :D Dziś też kupiłam sobie ,,kulkę" z Nivea :D Ale trochę inną :)
    Lubię tez Garniera i Golden Rose, mam kilka lakierów, jeden jest podobny do Twojego, ale ,,grubszy" ten brokat ma :)
    Nie będzie tak źle w ten weekend! Powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kulki Nivea zawsze ok :d poprzednim razem miałam wersję z trawa cytrynową:)

      Usuń
  5. AnnaAntonina12 maja 2013 00:14

    ten antyperspirant uwielbiam :) niestety nie mogę tego powiedzieć o tym żelu z garniera :( jeju jak ja się cieszę, że on mi się kończy i że za 10 dni mam osiemnastkę, dostanę wtedy od brata cały zestaw effaclara z la roche posay :) kupiłam go na szybko i to był mój błąd. Nie przepadam za zapachem typowym dla Garniera, taki "niby ogórek" :D na poczatku mnie trochę po nim wysypało, potem już skóra się przyzwyczaiła. Do tego mialam przesuszoną skórę w okolicy ust i brody :( Może dla Ciebie się sprawdzi, obyś nie miała takim niespodzianek jak ja! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie strasz! :D mam nadzieję, że z mojej skóry wiórów nie zrobi, tylko ładnie ją oczyści ;) antyperspiranty Nivei też lubię :) Aniuuuuuuu nie powracasz do blogowania? :(:*

      Usuń
  6. AnnaAntonina13 maja 2013 18:06

    na razie nie i raczej nie planuję niestety:( przede mną klasa maturalna, a ja nie jestem tak zorganizowaną osobą i boję się, że nie starczy mi na wszystko czasu, a matura musi mi pójść dobrze, uniwersytet gdański na mnie czeka :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia życzę już teraz :* mnie zostały jeszcze dwie maturki ustne.. jutro angielski i w czwartek polski, boję się jak nie wiem..

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...