czwartek, 2 maja 2013

news in the wardrobe

Dawno mnie tu nie było, niestety totalny brak czasu dla siebie, zapracowana ze mnie kobieta ostatnio, jadę na końcówce baterii, powoli już się wyładowuje..Mam wolny wieczór (pierwszy od 3 tygodni chyba) więc nadaję do Was z wielką radością. Dziś popołudniu wstąpiłam do kieleckiej galerii Planty i przygarnęłam troszkę nowości do mojej szafy, którą chcę zaktualizować. Dziś pokażę Wam ubrania, a w jednym z kolejnych postów będziecie mogli zobaczyć nowości kosmetyczne :) Nawet nie wyobrażacie sobie jak stęskniłam się za blogowaniem!
zakochałam się w tych butach, 35zł

skórzana spódniczka, 70 zł

uniwersalna, biała bluzka, pasująca do wszystkiego, 40zł

11 komentarzy:

  1. Piękna ta skórzana spódniczka. Gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś kielecki butik bez konkretnej nazwy :)

      Usuń
  2. widziałam te buty ostatnio, chyba je kupie tak ładnie na Twojej stopie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tanio i ładnie :)
    Też lubie takie zwyczajne białe bluzki, właśnie dlatego
    że do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty są cudowne! zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są przegenialne, tylko czy będą wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nosiłam ich jeszcze, więc się okaże :) mam nadzieję,że nie będę narzekać :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne buty :) mam takie, tylko zielone i bez dziurek, jednak moje nie są wygodne :( mieszkasz w Kielcach? W sumie ja mieszkam jakieś 3 godziny drogi od Ciebie, niedaleko Gliwic :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...