piątek, 31 maja 2013

mój majowy weekend, Sietku po drugiej stronie obiektywu

Długi, drugi już w maju weekend trwa.. Aczkolwiek dla mnie dziś się kończy.. i jutro czas wracać do pracy. Dziś zabrałam aparat na mały spacer i zrobiłam kilka zdjęć, które w dzisiejszym poście Wam przedstawię, co by Was kosmetykami na śmierć nie zanudzić :D Pogoda wczoraj była koszmarna, padało to mało powiedziane, wręcz lało! A dziś słoneczko i 20 stopni, aż chce się żyć :) Jestem właśnie po domowym spa, peelingu i maseczce, regeneruję siły przed pracą w weekend.. Jutro pracuję od 9 do 22, więc trochę tej siły muszę nazbierać..  Wracając do tego jak zorganizowałam sobie wolny czas to wczoraj cały dzień spędziłam z chłopakiem, oglądaliśmy film, horror pod tytułem 'Kolekcjoner', a dziś również spędziłam z nim odrobinkę czasu, ale także ugotowałam obiad, posprzątałam w domu, ii zrobiłam kilka ujęć. Zapraszam do oglądania :) A Wy jak spędzacie dłuuuuuuugi weekend? Buziaki!











2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...