poniedziałek, 6 maja 2013

mani przed maturą

Jak wiecie jutro zaczynają się matury, ja jetem w kręgu maturzystów. Czy się stresuję i boję? Wiadomo jakiś stres jest, ale bez paniki. Co ma być to będzie, zobaczymy jakie dadzą tematy na jutrzejszym polskim. Na maturze zdaję dodatkowo polski rozszerzony i wos na podstawie. Trzymajcie kciuki!
Dziś, dzień przed wielkim stresem pomalowałam paznokcie i wcale nie na jakiś nudny nude a na dwa odważne i wiosenne kolory. Pozytywny akcent na paznokciach. Na egzaminy ustne pewnie wybiorę bardziej stonowane odcienie, gdyż wiadomo, że będziemy oceniani bezpośrednio i musimy zrobić dobre wrażenie :) Dwa lakiery, które Wam dziś prezentuje to zupełna nowość, kupione zostały w mojej ulubionej wrocławskiej drogerii na Psim Polu. We Wrocławiu bywam rzadko, ale jeśli już tam jestem to pędzę do tej drogerii i zawsze coś stamtąd przygarnę :) Malowałam nimi paznokcie pierwszy raz i o ile lakier z Adosa jest bezproblemowy i operuje się nim świetnie, o tyle błękit nie jest już taki bezproblemowy.




12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! Ja rok temu to samo przeżywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne lakiery :D a pamiętaj jedno matura to pikuś w porównaniu z innymi egzaminami!:D życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam jakoś radę, i nie strasz mnie innymi egzaminami :D :D

      Usuń
  3. AnnaAntonina7 maja 2013 00:03

    Trzymam kciuki jutro od rana! Trzymaj się Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo :* a co tam u Ciebie słonko?:)

      Usuń
    2. AnnaAntonina7 maja 2013 20:56

      raz dobre chwile, raz złe, różnie bywa :)

      Usuń
  4. Jakie fajne te lakiery :D
    Ja na maturę sobie zrobiłam francuskie ale kciuki i serdeczne zamiast biała końcówka to takim świecącym z brokatem, kolorem wrzosu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...