środa, 8 maja 2013

kfc

Środa, 8 maja. Wyjątkowy? W pewien sposób tak, matura z matematyki, która mam nadzieję będzie zdana. Poza tym dzień zabiegany, rano musiałam odwiedzić sanepid. Jestem w trakcie wyrabiania książeczki sanepidowskiej, i czy ktoś z Was orientuje się czy potrzebne jest prześwietlenie płuc? I jeśli tak to jaki jest jego koszt? 
Pogoda piękna, nie mogę się doczekać w pełni wolnego dnia ( a taki prędko mi się nie szykuje), po skończeniu matur praca praca i jeszcze raz praca, a także komunia braci.. Więc nadal pędzimy na wysokich obrotach. Marzą mi się wreszcie i nareszcie duuuuuuże zakupy, i mam nadzieję, że z końcem maja takie poczynię. Już nawet zrobiłam shoppingową listę :D A jako uzupełnienie posta zostawiam Was ze zdjęciami z poniedziałku, tata przywiózł córci przed maturką kubełek z KFC, choć trafiłam na jakieś tłuste mięsko, a ja szlachta jestem i jem tylko chudziutkie :D Pozdrawiam wszystkich maturzystów i tych, którzy za maturzystów trzymają kciuki :) Jutro angielski, damy radę? Tak damy radę! Ściskam mocno! :*



8 komentarzy:

  1. gdy ja wyrabiałam to było potrzebne (wyrabiałam 3 lata temu). Z kolei moja koleżanka wyrabiała w tamtym roku i nie potrzebowała. Chyba to zależy do jakiego lekarza idziesz i ile płacisz (lekarzowi) za podpis..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie u Ciebie, fajnie mieć tak wiele na głowie, też tak chcę, bo szybko się nudzę :)
    Kocham jedzonko z KFC!!! Ale tak jak Ty, tłustego nieee :P
    Mnie też matma poszła dobrze :) Mam szanse na 80% a w najgorszym wypadku na 71/5 napisałam, ale wiesz co Ci powiem? ja z matmy nigdy dobra nie byłam, na koniec LO miałam trój- 56% :)
    Napisz, jak tam angielski :P Mnie dość tak poszło, choć mogło być lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również szybko się nudzę, ale u mnie nie ma czasu na nudę teraz ;) 80%? gratuluje :* mnie aż tak dobrze chyba nie poszło, ale też jestem zadowolona :) Co do angielskiego to dobrze mi poszło, jestem pozytywnie nastawiona.. zobaczymy jak przyjdą wyniki :) jutro jeszcze piszę polski rozszerzony.. w poniedziałek wos.. :) A Ty zdajesz coś dodatkowego jeszcze?
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Teraz , jeśli chcesz już chyba możesz mnie dodać do obserwowanych :) dopiero zaczynam blogować, więc nie byłam obeznana w tych wszystkich opcjach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodałam :) początki blogowania ciężkie;p powodzenia!

      Usuń
  4. Zależy u jakiego lekarza jestem. Ja trafiłam na takiego gdzie tylko badania słynnych kałówek musiały być zrobione i wypisał mi bez problemu zdolność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a płacisz coś za wizytę u lekarza medycyny pracy?:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...